Rallye ρεεεεε!

6 Νοεμβρίου 2007

Έτσι ακριβώς! Το Rallye επέστρεψε και πιστέψτε με είναι καλύτερο από ποτέ. Δυνατό (1,6 turbo με 150 ίππους), καλοστημένο, στιβαρό και καθημερινό. Έχει όλα όσα ζητάει ένας “rally fan” ενσωματωμένα αρμονικά σε ένα αυτοκίνητο που το παίρνεις και πηγαίνεις στη δουλειά σου, βγαίνεις βόλτες με τους φίλους σου και γενικότερα το χρησιμοποιείς κάθε μέρα. Και επιπλέον, μπορείς να το οδηγήσεις πολύ γρήγορα σε αγαπημένες ορεινές διαδρομές.

Εντάξει, δεν είναι το “σκληροπυρηνικό” 106 Rally πρώτης ή δεύτερης γενιάς και δεν έχει κόκκινες ή μπλε μοκέτες με σπαρτιάτικο εξοπλισμό. Αντιθέτως έχει ηχοσύστημα με χειρηστίρια στο τιμόνι, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ESP, 17άρες ζάντες και ένα ευρύχωρο -σχεδόν αθόρυβο- εσωτερικό.
Πέραν των καθημερινών μετακινήσεων, το 207 των 150 ίππων μπορεί να αποδειχθεί άξιος δικαιούχος του ονόματος “Rallye”. Όπως άλλωστε και το 207 GT, το οποίο είναι κατά 99% το ίδιο αυτοκίνητο, απλά έχει ηλιοροφή, cruise control και ημιδερμάτινες επενδύσεις, κοστίζοντας 2.000€ περισσότερο. Εγώ προσωπικά θα ήθελα ένα 207 Rallye για τις βόλτες μου και τα ταξίδια μου, αλλά και για ορεινές εξορμήσεις όπου θα μπορούσα να “πυροβολώ” σε κάθε στροφή. Τα 17.900€* δεν είναι πολλά (δεν είναι και λίγα όμως) για ένα όχημα που σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα. Ο κινητήρας με την twin scroll τουρμπίνα “ακούει” από χαμηλά (από 1.500 σ.α.λ.) και έχει γραμμική απόδοση, ενώ στις ρεπρίζ απλά… ξεσκίζει. Δε θα κουράσω με αριθμούς επιδόσεων, καταναλώσεων και άλλα τέτοια. Απλά μέσα από τις παραπάνω γραμμές ήθελα να μεταφέρω αυτά που νιώθω εδώ και πέντε μέρες τώρα που οδηγώ το μπλε 207 Rallye των φωτογραφιών.
Αυτά για την ώρα, θα τα ξαναπούμε.

*Οι τιμές που αναφέρονται είναι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο Νοεμβρίου 2007.

Υ.Γ. Κάντε “κλικ” στην παρακάτω εικόνα και κατεβάστε την ως wallpaper αν θέλετε.

Peugeot 207 Rallye