Έτοιμη η Alfa Romeo 4C παραγωγής

12 Φεβρουαρίου 2013            

Πισωκίνητη, με μικρές διαστάσεις, tubro κινητήρα 1750 cc τοποθετημένο στο κέντρο, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και πλαίσιο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, η Alfa Romeo 4C είναι η πλέον ποθητή Alfa και έρχεται να κλέψει καρδιές. Η παγκόσμια πρεμιέρα της έχει προγραμματισθεί για τις αρχές Μαρτίου, στην έκθεση της Γενεύης.

Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C έρχεται (και φέρνει) την άνοιξη, βάζοντας την ιταλική μάρκα στην καρδιά της κατηγορίας των μικρών coupe και φέρνοντας την αντιμέτωπη με “βαριά” ονόματα όπως Lotus Evora και γιατί όχι Porsche Cayman. Αυτό το διθέσιο αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Στην ουσία πρόκειται για ένα μικρό supercar που θα κυκλοφορήσει εντός του 2013 και ήδη ως πρωτότυπο (στην Έκθεση της Γενεύης το 2011) έχει κατακτήσει τρία βραβεία σε Γερμανία, Ιταλία και Μεγάλη Βρετανία.

Η ονομασία “4C” αντλεί έμπνευση από το ένδοξο παρελθόν της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα συνδέει το μοντέλο με το supercar 8C Competizione. Επίσης η 4C επιτυγχάνει μια καταπληκτική αναλογία ισχύος/βάρους με λιγότερο από 4 κιλά/ίππο. Κάτι που επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό με τεχνολογίες και υλικά που προέρχονται από αυθεντικά supercars, όπως ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Σχεδιαστικά, η εικόνα είναι αποσβολωτική, ενώ εσωτερικά τα υλικά είναι κατασκευασμένα για να προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση. Ξεχωρίζουν βεβαίως τα ανθρακονήματα που έχουν αφεθεί σε πλήρη θέα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού βάρους. Από πλευράς διαστάσεων, η Alfa 4C είναι μόλις 4 μ. μήκους, ακριβώς 2 μ. σε πλάτος και 118 cm σε ύψος, με ένα μεταξόνιο 2,4 μ. Τιμές που τονίζουν από τη μια το μικρό μέγεθος και από την άλλη ενισχύουν την ευελιξία του.

Πίσω από τα δύο μπάκετ καθίσματα των επιβατών, βρίσκεται ένας νέος 4κύλινδρος κινητήρας Turbo. Πρόκειται για μια εξέλιξη του κινητήρα 1750 cc που χρησιμοποιείται ήδη στην Giulietta Quadrifoglio Verde. Διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την ενίσχυση της σπορτίφ εικόνας και αίσθησης του αυτοκινήτου. Επιπλέον χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, ο διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, υπερσυμπιεστή και ένα σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του “turbo lag”. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT, επιτρέποντας αλλαγές από τα shift paddles πίσω από το τιμόνι. Ένα νέο χαρακτηριστικό αποτελεί ο επιλογέας Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τις τρεις στάνταρ επιλογές που έχουμε γνωρίσει έως τώρα (Dynamic, Natural και All Weather) αλλά προσθέτει μια ακόμη, τη Race, σχεδιασμένη για χρήση εντός πίστας!

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα τεχνικά στοιχεία, όπως απόδοση κινητήρα και επιδόσεις. Λεπτομέρειες που θα αποκαλυφθούν όσο πλησιάζουμε στην παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo 4C, στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στη Γενεύη στις 7-17 Μαρτίου. Stay tuned!

Διαβάστε ακόμη:
Mazda και Fiat υπέγραψαν για το νέο roadster της Alfa Romeo
Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Οδηγούμε την Alfa Romeo MiTo με το κιβώτιο Alfa TCT
Toyota FT-86 Open concept στη Γενεύη