Λάμψη και ανταγωνισμός στο Mykonos Olympic Classic Rally

Η πρώτη ευρωπαϊκή εκδοχή του Mykonos Olympic Classic Rally στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας εξαιρετική γεύση σε αγωνιζόμενους και θετές. Η ομορφιά της Μυκόνου, οι δύσκολες και τεχνικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του αγώνα δημιούργησαν ένα απολαυστικό κοκτέιλ για τους φίλους του σπορ και όχι μόνο.

Πρωταθλητές Ευρώπης στέφθηκαν στη Μύκονο οι Christian Crucifix-Joseph Lambert.

Μάλιστα, η τελευταία ημέρα του αγώνα παραλίγο να φέρει ανατροπές στην κατάταξη, αφού ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Ford Anglia των Christian Crucifix – Joseph Lambert λίγο έλειψε να τους στερήσει τη νίκη, αλλά και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ευρώπης, τον οποίο ωστόσο κατάφεραν και εξασφάλισαν μαθηματικά, ένα γύρο πριν την ολοκλήρωση του θεσμού. Το βελγικό πλήρωμα κατάφερε να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες και να φτάσει στον τερματισμό, στο Δημαρχείο της Μυκόνου, πανηγυρίζοντας τη νίκη, αλλά και τον τίτλο.

Φαβορί του αγώνα ήταν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με την Alfasud.

Στο βάθρο τους ακολούθησαν οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για το 2016, Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud. Το πλήρωμα που συγκαταλεγόταν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα, έκανε ένα λάθος στην αρχή που του στοίχισε, αλλά με εξαιρετική ακρίβεια στη συνέχεια κατάφερε να σκαρφαλώσει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Για να συμβεί αυτό, ωστόσο, χρειάστηκε να περάσουν το εμπόδιο των “Στρατισίνο”-Μαθιού Μανσόλα με την πανέμορφη Porsche 911. Ο πρωταθλητής αγώνων ράλλυ, με τη βοήθεια του πολύπειρου συνοδηγού στη συγκεκριμένη μορφή αγώνων, ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα επικεφαλής της κατάταξης. Στη συνέχεια, όμως, μια σειρά από μικρά λάθη τους στοίχισε, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στην 3η θέση της κατάταξης.

Στρατισίνο και Μαθιός Μανσόλας με την Porsche 911.

Πιο πίσω, βρέθηκαν οι Λάμπρος και Παύλος Αθανασούλας με το Volkswagen Golf GTI. Ο ταχύτατος διεθνής μας οδηγός συμμετείχε για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη μορφή αγώνα και μάλιστα με τον αδερφό του, Παύλο, στο δεξί κάθισμα. Το πλήρωμα προσαρμόστηκε στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης μορφής αγώνων και συνδύασε το αποτέλεσμα με την ευχαρίστηση. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Ρίζος-Λήδα Κοτσονοπούλου με τη Mercedes Benz 280 SL, οι οποίοι και εκμεταλλεύθηκαν τη γνώση των δρόμων, αφού προέρχονται από το νησί της Μυκόνου, για να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Κάπως έτσι, το Mykonos Olympic Classic Rally, που αποτέλεσε μια συνδιοργάνωση του Δήμου Μυκόνου, της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (OMAE) και της OutLoud event services, πέρασε στην ιστορία αφήνοντας μία γλυκιά γεύση. Οι διαδρομές του νησιού αποτέλεσαν πρόκληση για τους οδηγούς, ενώ οι τοπικοί φορείς, αλλά και οι κάτοικοι της Μυκόνου, αγκάλιασαν την εκδήλωση δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή τους και εκφράζοντας την επιθυμία τους o αγώνας αυτός να αποτελέσει θεσμό για το νησί των Ανέμων.

Η πανέμορφη Mercedes-Benz 280 SL των Δημήτρη Ρίζου-Λήδα Κοτσονοπούλου.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας μετά την Κύπρο με το Fiesta R2 δοκίμασε και αυτού τους είδους αγώνες.