Χωρίς Πρόσφυση: Αλλαγές στην Ευρώπη, μάτια κλειστά στην Ελλάδα

Όπως αναμενόταν -και είχαμε ήδη γράψει- το «πάντρεμα» PSA-Opel έγινε, έπεσαν οι υπογραφές και βγήκαν οι ανακοινώσεις. Μέχρι τέλος της χρονιάς αναμένεται να ολοκληρωθεί η συμφωνία. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA (Peugeot-Citroen) εξαγόρασε έναντι 2,2 δις ευρώ το ευρωπαϊκό κομμάτι της General Motors (Opel & Vauxhall), το οποίο εμφανίζεται ζημιογόνο και για αυτό η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να το αποχωριστεί. Το γεγονός αυτό μονοπώλησε για πολλές ημέρες τα ΜΜΕ και την παγκόσμια οικονομία, γιατί η εξαγορά της Opel/Vauxhall θα φέρει σημαντικές ανακατατάξεις στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσει νέα δεδομένα σε εργασιακό επίπεδο, αλλά και στην παραγωγή αυτοκινήτων με νέα εργοστάσια, συναρμολόγησης αυτοκινήτων, παραγωγής ανταλλακτικών κ.λ.π.

Ερχόμαστε τώρα στα δικά μας τα ελληνικά αυτοκινητιστικά δρώμενα, τα οποία η κυβέρνηση αδυνατεί να τα αντιμετωπίσει. Κάθε τόσο βγαίνουν υπουργοί και άλλοι αρμόδιοι – αναρμόδιοι και πετούν ως εξαγγελία μια «μπαρούφα». Πριν λίγο καιρό ακούσαμε τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Τόσκα να μιλά για μείωση των προστίμων στους παραβάτες του Κ.Ο.Κ.. Τελευταία εμφανίστηκε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μαυραγάνης προτείνοντας επιβολή προστίμων στους παραβάτες του Κ.Ο.Κ. ανάλογα με το εισόδημά τους και επιπλέον τιμωρία με κοινωνική εργασία! Για τέτοια «μαργαριτάρια» μιλάμε.
Και η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας αργοπεθαίνει και αυτή η αύξηση που καταγράφηκε στις πωλήσεις του περασμένου Φεβρουαρίου είναι πλασματική. Πώς να αγοράσει ο κόσμος καινούργιο αυτοκίνητο, αφού το εισόδημά του μειώθηκε και δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες επιβίωσης και τα διάφορα χαράτσια που καλείται να πληρώσει; Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα στη Ελλάδα τα αυτοκίνητα είναι τα πιο παλαιά της Ευρώπης. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι 13 έτη, ενώ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η μέση ηλικία των αυτοκινήτων δεν ξεπερνά τα 6 έτη.
Λόγω της οικονομικής κρίσης πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους είναι ασυντήρητα και ανασφάλιστα και αποτελούν απειλή για τη δημόσια ασφάλεια και κανενός «το αφτί δεν ιδρώνει». Αντί λοιπόν οι αρμόδιοι της κυβέρνησης να ασχοληθούν με το κυνήγι των ανασφάλιστων αυτοκινήτων και αυτών που δεν έχουν ελεγχθεί από τα ΚΤΕΟ για να προστατευτούν οι άλλοι οι πολλοί νομοταγείς οδηγοί, αλλά και για να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους, ασχολούνται με ανεφάρμοστες εξαγγελίες, έτσι για να… θολώσουν τα νερά και κάθε μέρα μας φλομώνουν στο ψέμα.
Πρόσφατα ο πρωθυπουργός μας μίλησε για ανάπτυξη, ενώ τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ τον διαψεύδουν καταγράφοντας ανάπτυξη κάτω του μηδενός. Αυτό μου θυμίζει αυτούς που μοίραζαν καθρεφτάκια στους ιθαγενείς της Αμερικής για να τους πάρουν το χρυσό και τη γη τους, εδώ θέλουν να μας κρατήσουν στον καναπέ και όταν έρθει η ώρα να πάρουν και την ψήφο μας.
Την περασμένη Τετάρτη 8 Μαρτίου ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη και το υπάρχον γραφείο του στη συμπρωτεύουσα για να ακούσει τα προβλήματα του λαού, ενώ παράλληλα μαζί με τον Υπουργό Άμυνας κ. Καμένο πήγαν στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά για ανακοινώσουν την παραχώρηση του χώρου στο ομώνυμο Δήμο και στο λαό του. Εκεί ο Πρωθυπουργός άκουσε τα εξ’ αμάξης από μια κυρία με παιδιά που επιβιώνει με 400 ευρώ το μήνα. Στη συνέχεια πήγε στο Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, όπου τον περίμεναν απολυμένοι και απλήρωτοι εργαζόμενοι και άλλες τάξεις διαμαρτυρομένων πολιτών.
Δεν ξέρω για πόσες ώρες η οδός Αγίου Δημητρίου ήταν κλειστή και ταλαιπώρησε τους θεσσαλονικείς που δεν μπορούσαν να τη διασχίσουν για να πάνε στα σπίτια τους και στις δουλειές τους, με αποτέλεσμα να επικρατήσει χάος στους άλλους δρόμους του κέντρου της πόλης. Αφού κύριε Πρωθυπουργέ είστε τόσο λαοφιλής και ένας από εμάς, όπως κατά καιρούς υποστηρίζετε, γιατί δεν δώσατε εντολή να μείνουν ανοικτοί οι δρόμοι και να κυκλοφορήσετε και εσείς μαζί με το ταλαιπωρημένο λαό;
Είναι πλέον γνωστό ότι στη χώρα μας όλοι όσοι μας κυβέρνησαν τα χρόνια της κρίσης, αλλά και αυτοί που μας κυβερνούν σήμερα, έχουν ποντάρει σε «γερά άλογα», στους μισθωτούς και στους συνταξιούχους. Αφού λοιπόν έβαλαν χέρι και πήραν τους μισθούς και τις συντάξεις με μειώσεις και επιβολή χαρατσιών, συνεχίζουν και μας τάζουν «λαγούς με πετραχήλια», προβάλλοντας κάθε κόμμα τα επιχειρήματά του. Έχουν κλειστά τα μάτια τους και δεν βλέπουν πέρα από το προσωπικό και κομματικό τους συμφέρον.
Και για τα δικά τους ανομήματα ούτε λόγος. Λες και ζουν σε άλλο πλανήτη. Πρόσφατο γεγονός η μείωση του φόρου αλληλεγγύης στα πολιτικά πρόσωπα και κανείς δεν είπε κουβέντα ούτε και αυτά τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Όπως δεν λένε τίποτα για τη φοροαπαλλαγή του 70% των βουλευτικών αποζημιώσεων, η οποία βεβαίως ισχύει εδώ και χρόνια. Και εμείς πιστέψαμε ότι έχουμε αριστερή κυβέρνηση.
Αριστερή μεν αλλά με δεξιές τσέπες και «τσιμενταρισμένες καρέκλες» στη Βουλή.
Με τις υγείες μας…