Το νέο Audi A7 είναι το Sportback της ψηφιακής εποχής

Είναι ίδιο μα τόσο διαφορετικό! Η Audi αποκάλυψε το εντελώς νέο A7, το οποίο όπως έγινε και στο νέο A5 δεν απαρνείται τη γνώριμη σχεδιαστική φιλοσοφία του. Ωστόσο, το νέο τετράθυρο κουπέ αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το νέο design της Audi, θέτοντας ταυτόχρονα και νέα standards στο σπορ κομμάτι της premium κατηγορίας. Αυτή είναι η εκδοχή της Audi για το σύγχρονο Gran Turismo. Ένα δυναμικό όχημα στη νέα πλήρως ψηφιακή εποχή.
Σχεδιαστικά το νέο Audi A7 ακολουθεί τη γραμμή που υιοθετήθηκε στο νέο A8, χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες και διευρυμένες σπορ γραμμές. Σχεδιαστικά, είναι ότι πιο σύγχρονο και δυναμικό έχει να προσφέρει η μάρκα, κι όμως κάποιοι θα το μπερδέψουν εύκολα με ένα απλό facelift. Καμία σχέση!
Η εμπρός μάσκα Singleframe είναι φαρδύτερη και χαμηλότερη από αυτή του Audi A8, ενώ οι στενοί προβολείς, οι εισαγωγές του αέρα και η επίπεδη εμπρός άκρη επικοινωνούν το πνεύμα του Gran Turismo. Οι προβολείς είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις, με τις μεσαίες και κορυφαίες εκδόσεις να έχουν μια εντελώς νέα τεχνολογία φωτισμού: 12 παράλληλα φωτιστικά τμήματα προκαλούν συσχετισμούς και οπτικές εντυπώσεις με τα δυαδικά ψηφία 0 και 1, ενώ στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν προβολείς HD Matrix LED με Audi laser light.
Δείτε την εντυπωσιακή τεχνολογία φωτισμού στο Audi A7 Sportback:
Η γενικότερη σιλουέτα του μοντέλου ορίζεται από τη δυναμική γραμμή οροφής, η οποία πέφτει απότομα προς τα πίσω. Το νέο A7 έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4.969 χλστ), μεταξόνιο 2.926 χλστ και πλάτος 1.908 χλστ. Πίσω, και πάλι το ενσωματωμένο σπόιλερ εκτείνεται αυτόματα στα 120 km/h, ενώ μια επίπεδη λωρίδα φωτός ενώνει τα πίσω φώτα που αποτελούνται από 13 κατακόρυφα τμήματα. Μάλιστα κατά το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά τμήματα εκτελούν ένα χαρακτηριστικό κύμα φωτός, επισημαίνοντας τη δυναμική του μεγάλου κουπέ. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το μήκος του εσωτερικού έχει αυξηθεί 21 χιλιοστά, με αποτέλεσμα περισσότερο χώρο για τα γόνατα του οδηγού. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης περισσότερο χώρο.
Το εσωτερικό είναι φουτουριστικό στο έπακρο, με λιτό σχεδιασμό. Η κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένη προς τον οδηγό, ενώ όπως και στο A8 υπάρχει ατελείωτη τεχνολογία συνδεσιμότητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα head-up display, MMI plus με virtual cockpit και βεβαίως τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης AI. Με το πάτημα ενός μπουτόν ο οδηγός ενεργοποιεί τον απομακρυσμένο πιλότο στάθμευσης Audi AI και τον απομακρυσμένο χειριστή του γκαράζ Audi AI, συστήματα που θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2018. Τα συστήματα αυτά κάνουν όλους τους ελιγμούς για είσοδο και έξοδο από χώρο στάθμευσης ή γκαράζ χωρίς καν την παρουσία οδηγού στο αυτοκίνητο.

Διαβάστε ακόμη: Το νέο Audi A8 έχει τεχνητή νοημοσύνη

Εκτός από τα συστήματα Audi AI, το νέο A7 Sportback διαθέτει συνολικά 39 συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Διαχωρίζονται σε τρία πακέτα: το πακέτο στάθμευσης Audi AI (διαθέσιμο το 2018), το πακέτο υποστήριξης City assist με το επιπλέον στοιχείο βοήθειας σε διαστάυρωση και το πακέτο Tour assist. Το τελευταίο περιλαμβάνει υποστήριξη αποδοτικής οδήγησης με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και προσαρμοζόμενο βοηθό οδήγησης (Adaptive Driving Assistance), ο οποίος συμπληρώνει το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας (Adaptive Cruise Control) με χρήσιμες παρεμβάσεις σύστημα διεύθυνσης για διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας. Όλα τα συστήματα υποστήριξης οδηγού διαθέτουν βελτιωμένους μηχανισμούς ελέγχου.
Όλοι οι κινητήρες στο νέο A7 διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (Mild Hybrid EV) στο βασικό εξοπλισμό, για μεγαλύτερη άνεση και ενεργειακή απόδοση. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση φτάνει έως και τα 12kW. Σε ταχύτητες 55-160 km/h το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδεύει σε ελεύθερο τροχασμό, με τον κινητήρα να απενεργοποιείται και ενεργοποιείται αυτόματα, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Όσον αφορά στη λειτουργία start-stop, πλέον ενεργοποιείται από ταχύτητα 22 km/h, ενώ σε συνδυασμό με την standard εμπρόσθια κάμερα, ο κινητήρας επανεκκινείται αυτόματα μόλις αρχίσει να κινείται το όχημα μπροστά.
Το νέο Audi A7 θα λανσαριστεί αρχικά με τον 3.0 V6 TFSI κινητήρα, ισχύος 340 hp και 500 Nm ροπής. Το μοντέλο κάνει το 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 km/h. Η βασική έκδοση του Audi A7 55 TFSI (διαβάστε πως αλλάζουν οι ονομασίες στα νέα Audi) καταναλώνει 6,8 lt/100km και εκπέμπει 154 g CO2 /km. Το 3.0 TFSI συνδυάζεται με S tronic κιβώτιο 7 σχέσεων και σύστημα Quattro. Πρόσθετοι εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, θα ακολουθήσουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής.
Το νέο Audi A7 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, στη Γερμανία. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.