Η Audi έκλεισε το 2017 στην ελληνική αγορά με αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς αλλά και με δύο σημαντικές επιτυχίες. Η γερμανική μάρκα βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων λιανικής, ανάμεσα στα premium brands, με 1.259 ταξινομήσεις. Με συνολικό ποσοστό αύξησης πωλήσεων 17,8% το 2017, ήταν η premium μάρκα με τη μεγαλύτερη άνοδο ανάμεσα στις πρώτες 25 μάρκες της ελληνικής αγοράς.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, οι 1.259 ταξινομήσεις λιανικής (αύξηση 19%) που σημείωσε η μάρκα το 2017, την έφεραν στην πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό. Ο δείκτης της λιανικής αντικατοπτρίζει την πραγματική δυναμική της κάθε μάρκας στην αγορά, καθώς δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του τις πωλήσεις εταιρικών στόλων και εταιρειών ενοικίασης.

Σε μία αγορά αυτοκινήτου που σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ έκλεισε στις 88.115 μονάδες (+11,7% σε σχέση με το 2016) οι συνολικά 3.085 ταξινομήσεις της Audi, χάρισαν στη μάρκα μερίδιο αγοράς 3,5%. Με το ποσοστό αύξησης σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά να είναι 17,8%, ξεπέρασε το μέσο όρο ανόδου της αγοράς. Η αυξητική επίδοση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, καθώς συνολικά το premium κομμάτι της αγοράς κινήθηκε πτωτικά το 2017, σημειώνοντας μείωση κατά 5,1%. Σε επίπεδο εταιρικών πωλήσεων, η Audi το 2017 διατήρησε μία υγιή ισορροπία σε σχέση με τις πωλήσεις λιανικής. Έτσι οι πρώτες αντιπροσωπεύουν το 41% περίπου του συνόλου (1.259 έναντι 1.826).

Audi Q8 Concept

Τι ετοιμάζει η Audi το 2018;

Το 2018 αναμένεται ακόμα πιο ενδιαφέρον, με τη μάρκα να βρίσκεται σε συνεχή τροχιά ανάπτυξης. Μέσα στο επόμενο εξάμηνο θα παρουσιαστούν τα ολοκαίνουργια Α6 και Α7, καθώς και το Q8.

Δείτε το Q8 Concept εδώ.