Δοκιμή: Renault Captur 1.5 dCi 110 | Vlog

Δείτε την αναλυτική video-δοκιμή του ανανεωμένο Renault Captur. Το γαλλικό αστικό crossover βελτιώθηκε στους τομείς της σχεδίασης και του εξοπλισμού και το οδηγούμε στην έκδοση diesel 1.5 των 110 ίππων.

Το ανανεωμένο Renault Captur είναι πιο δυναμικό και πιο σύγχρονο εμφανισιακά. Έχει επανασχεδιασμένη μάσκα και προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, νέες ζάντες 16 ή 17 ιντσών, αλλά και νέα LED φώτα ημέρας σχήματος C. Νέα είναι και τα πίσω φώτα, ενώ η γκάμα χρωμάτων περιλαμβάνει νέες αποχρώσεις και συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας συνολικά 35 ξεχωριστές χρωματικές επιλογές. Πλούσιες είναι και οι επιλογές προσωποποίησης για το εσωτερικό του νέου Renault Captur, μέσω της επιλογής σχετικών πακέτων διαμόρφωσης.

Αλλαγές στο εσωτερικό

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέας σχεδίασης καθίσματα, αλλά και πολυάριθμες λύσεις, όπως το ευρύχωρο ντουλαπάκι-συρτάρι συνοδηγού Easy Life. Εντύπωση ακόμη προκαλούν οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις καθισμάτων “Zip Collection”. Το νέο Captur είναι εφοδιασμένο με νέα συστήματα πολυμέσων, ενώ από τη βασική έκδοση είναι διαθέσιμο το σύστημα R&Go, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα κέντρο ελέγχου. Διαθέσιμο είναι και το Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει -εκτός των άλλων- και τη λειτουργία Eco2. Αυτή παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Στο νέο Captur το σύστημα πολυμέσων R-LINK Evolution είναι συμβατό και με Android Auto.

Εξοπλισμός ασφάλειας

Ανάμεσα στα νέα στοιχεία του εξοπλισμού περιλαμβάνεται το σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας (Blind Spot Warning), οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Διαθέσιμο είναι και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Easy Park Assist. Το σύστημα υπολογίζει το διαθέσιμο χώρο και εφόσον είναι επαρκής αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης αφήνοντας τον οδηγό να επικεντρωθεί μόνο στο γκάζι και το φρένο.

Renault Captur

Κινητήρες – Μετάδοση

Το ανανεωμένο μοντέλο δεν είναι τετρακίνητο, με την κίνηση να μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Γι αυτούς που αναζητούν εκτός δρόμου εξορμήσεις, το Captur είναι διαθέσιμο και με το σύστημα Extended Grip. Αυτό διαχειρίζεται τη ροπή ανάμεσα στους εμπρός τροχούς και ενισχύει τη δυνατότητα κίνησης σε λάσπη ή χιόνι. Συνδυάζεται με ελαστικά M+S και έχει τρεις επιλογές κίνησης (εντός δρόμου, εκτός δρόμου και Expert).

Βασικός κινητήρας είναι ο βενζίνης 0,9 TCe turbo των 90 ίππων. Σε πετρέλαιο υπάρχει ο 1,5 dCe με 90 ή 110 ίππους. Περισσότερα στοιχεία και εντυπώσεις μπορείτε να δείτε στην αναλυτική video-δοκιμή στην αρχή του άρθρου.

Δείτε ακόμη τη video-δοκιμή του νέου Citroen C3 Aircross