Κομψότερη, ταχύτερη και πιο προηγμένη τεχνολογικά, η νέα Ford Mustang διαθέτει ένα φρέσκο στυλ, αναβαθμισμένο κινητήρα, καλύτερη ανάρτηση, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης. Διατίθεται σε fastback και cabrio εκδόσεις, ενώ εκ πρώτης ξεχωρίζουν η πιο αεροδυναμική εμφάνιση, τα νέα φώτα LED, οι νέες ζάντες αλουμινίου και τα νέα χρώματα στη γκάμα.

Ο 5.0lt V8 κινητήρας της Mustang αποδίδει πλέον 450 ίππους με 529 Nm. Προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα όταν συνδυάζεται με το νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο χρησιμοποιεί τώρα τεχνολογία που συγχρονίζεται με τον κινητήρα για ομαλές αλλαγές σχέσεων, και ταχύτερα κατεβάσματα, με στιγμιαία αύξηση των στροφών.

Μεταξύ των νέων στοιχείων περιλαμβάνεται η προηγμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide με επιλέξιμα προφίλ οδήγησης. Ανάμεσά τους κι ένα νέο, προσαρμοζόμενο My Mode. Η νέα τεχνολογία Active Valve Performance Exhaust προσφέρει ένα πρωτοποριακό “Good Neighbour Mode” για οδήγηση νωρίς το πρωί ή αργά τη νύχτα. Με άλλα λόγια κάνει το αυτοκίνητο πιο αθόρυβο για να μην ενοχλούνται οι γείτονες. Τρελοί Αμερικάνοι…

2018 Ford Mustang

Περισσότερη ασφάλεια

Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού της ανανεωμένης Mustang περιλαμβάνουν το Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Lane Keeping Aid. Η Mustang για πρώτη φορά διατίθεται με τεχνολογίες Adaptive Cruise Control και Distance Alert που βοηθούν στη διατήρηση της κατάλληλης απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Διαθέσιμα είναι ακόμη τα Lane Departure Warning και Lane Keeping Aid που μπορεί να εφαρμόσει ροπή στο τιμόνι για να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα του. Οι προηγμένες τεχνολογίες θα συμβάλλουν σε μία βελτιωμένη κατάταξη στα Euro NCAP crash test.

Ταυτόχρονα, το εσωτερικό του μοντέλου υιοθετεί νέα και πιο μαλακά υλικά μαζί με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών. Το νέο σετάρισμα των αμορτισέρ βελτιώνει την ευστάθεια στις στροφές. Η πίσω ανάρτηση ενισχύεται από έναν εγκάρσιο σύνδεσμο που αυξάνει την αντιστάθμιση πλευρικών φορτίων. Μεγαλύτερης διατομής αντιστρεπτικές δοκοί ελέγχουν καλύτερα τις κλίσεις του αμαξώματος για μεγαλύτερη ακρίβεια. Το  προαιρετικό MagneRide Damping System μεταβάλλει την απόσβεση της ανάρτησης ανάλογα με τις οδικές συνθήκες. Χρησιμοποιεί υγρό μέσα στον αποσβεστήρα και μπορεί να ενεργοποιείται ηλεκτρονικά για να προσφέρει υψηλότερη ή χαμηλότερη αντίσταση απόσβεσης. Αισθητήρες παρακολουθούν τις συνθήκες χίλιες φορές το δευτερόλεπτο, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη συμπεριφορά.

2018 Ford Mustang

Πιο αργό το μοντέλο 2.3 EcoBoost

Ο βενζινοκινητήρας 2.3lt EcoBoost στην ανανεωμένη γενιά αποδίδει 290 ίππους αντί για 320 και ροπή 440 Nm. Η κατανάλωση είναι στα 9,0 lt/100km και οι εκπομπές CO2 199 g/km, όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη απόκριση και απόλαυση χάρη στη λειτουργία overboost.

Τόσο ο μικρός EcoBoost όσο και ο αναβαθμισμένος V8, συνδυάζονται είτε με το 10-τάχυτο αυτόματο ή με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το νέο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία μέσω μιας αρχιτεκτονικής χαμηλής τριβής και το συνδυασμό με λειτουργία Auto Start-Stop, αλλά και βελτιωμένη επιτάχυνση συγκριτικά με ενός εξατάχυτου αυτόματου, χάρη στη βελτιστοποιημένη και ευρεία κλιμάκωση σχέσεων.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του 10-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου επιτρέπει ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις για τα Drive Modes. Ο προσαρμοζόμενος προγραμματισμός αλλαγών σχέσεων σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει την προσαρμογή του κιβωτίου στη μεταβολή συνθηκών και επιλογή της κατάλληλης σχέσης. Από μία χαλαρή βόλτα στην παραλιακή, μέχρι μία διαδρομή σε πίστα dragster. Χειριστήρια αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι προσφέρουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο.