Όλα όσα έγιναν στην Ανάβαση Διονύσου

Εμπρός σε χιλιάδες θεατές στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης, η Ανάβαση Διονύσου άνοιξε με ιδιαίτερη επιτυχία την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018.

Ταχύτερος όλων ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος.

Η βροχή διέκοψε το πρώτο σκέλος λίγο πριν από την ολοκλήρωσή του καθώς, ατυχώς, συνδυάστηκε με μια διαρροή λιπαντικού από αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε. Παρόλα αυτά, με την επανεκκίνηση, οι εντυπωσιακοί χρόνοι των αγωνιζόμενων έκλεισαν ιδανικά την πρώτη Ανάβαση της χρονιάς, που διοργάνωσε η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST) κέρδισε και τα δύο σκέλη της Formula Saloon σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:17 και στις δύο αναβάσεις! Ατυχώς, ένα μηχανικό πρόβλημα της Lancia Delta Evo ανάγκασε τον Ιταλό προσκεκλημένο Fulvio Giuliani να ολοκληρώσει σε αργό ρυθμό το πρώτο σκέλος. Ο Giuliani δεν αγωνίστηκε στο δεύτερο σκέλος, στερώντας από τους θεατές μια υπέροχη μάχη. Δεύτερος στην κατηγορία αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge / FSA2L) και τρίτος ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta / FST).

Ο Μίλτος Κύρκος ήταν ο νικητής του ΣΟΑΑ Skoda Ενιαίου

Η κατηγορία ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda επιβεβαίωσε τις υποσχέσεις συναρπαστικού συναγωνισμού από τις δοκιμές του Σαββάτου. Ο Μίλτος Κύρκος κέρδισε και τα δύο σκέλη, που αποτελούσαν δύο ξεχωριστούς αγώνες για το θεσμό. Στη δεύτερη θέση και των δύο αγώνων ανέβηκε ο Στάθης Κουκέας, ενώ στην τρίτη οι Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Χαραλαμπόπουλος αντίστοιχα. Οι δύο τελευταίοι, επιπλέον, αναδείχθηκαν και νικητές του Επάθλου Νέων Οδηγών στους δύο αγώνες αντίστοιχα.

Ο Λεωνίδας Κύρκος κέρδισε στην κατηγορία Α.

H Κατηγορία Α είχε την υπογραφή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort RS Cosworth / A8), που πέτυχε τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα, ενώ ο Κώστας Πατσουρέας βγήκε νικητής της μάχης με τον Παναγιώτη Λιώρη με διαφορά μόλις 88 εκατοστών του δευτερολέπτου, με τα Mitsubishi Lancer Evo9 / Α8 και Ford Escort RS Cosworth / A8 αντίστοιχα! Στην Α6 κέρδισε ο Βασίλης Μπατζάνος (Citroen Saxo VTS)¸ στην Α7 ο Γιώργος Αδανιώτης (Renault Clio Sport) και στην Α5 ο Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris).

Η Κατηγορία Ε επεφύλασσε επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη κορυφής, την οποία κατέκτησε -όντας επίσης ταχύτερος και στα δύο περάσματα- ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth / E12). Ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort RS2000) κέρδισε τη μάχη για την δεύτερη θέση, καθώς και για την Ε11, με διαφορά μόλις 1,79 δευτ. από τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX Sport 1.6). Την κλάση Ε10 κέρδισε ο Δημήτρης Τσουργιάννης (Peugeot 106 S16).

Ο Σταμάτης Κατσίμης με Mitsubishi Lancer Evo 9.

O Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo9) επίσης σημείωσε τους δύο πρώτους χρόνους της Κατηγορίας Ν, και φυσικά της Ν4, ενώ ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο και ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) έκλεισαν το βάθρο της κατηγορίας και της Κλάσης. Η Ν3 ήταν «υπόθεση» του Κωνσταντίνου Καραθανάση (Honda Civic Type R) και η Ν2 του Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16).

Με έναν εκπληκτικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000) κυριάρχησε στην Κατηγορία Ιστορικών (και της Κλάσης C). Αμέσως ταχύτεροι ήταν οι Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS2000, νικητής της Κλάσης D) και ο Γιώργος Καρράς (BMW 2002 TI).