Το νέο Suzuki Swift Sport ξεκινά την εμπορική του διάθεση στην ελληνική αγορά και φέρνει μαζί αυτό που του έλειπε τόσα χρόνια: κινητήρα με turbo! Το μοντέλο παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του, ωστόσο αυτή τη φορά εφοδιάζεται με έναν καινούριο turbo κινητήρα ισχύος 140 ίππων!

Ανάμεσα στις ουσιαστικότερες αλλαγές του Swift Sport έναντι ενός τυπικού Swift, ξεχωρίζει το φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 40 χλστ. και το χαμηλότερο αμάξωμα κατά 15 χλστ. Βέβαια κάπου εδώ λέμε και αντίο στον παλιό ατμοσφαιρικό 1.600άρη, ανοίγοντας το δρόμο στον μικρότερο αλλά αποδοτικότερο Boosterjet 1,4 λίτρων, με turbo και intercooler. Πέρα από την αυξημένη ισχύ κατά μόλις 4 ίππους, το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ εξασφαλίζει πολύ περισσότερη ροπή στα 240 Nm. Το νέο Swift Sport έχει και μειωμένο βάρος κατά 80 kg σε άμεση σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, ζυγίζοντας συνολικά 970 kg.

Suzuki Swift Sport

Διαβάστε τη δοκιμή του Suzuki Swift 1.2 CVT

Σχδιαστικά

Η αθλητική σιλουέτα του Swift Sport και τα διαπιστευτήρια των επιδόσεών του, παίρνουν μορφή μέσα από τη νέα μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, με το αεροδυναμικό εμπρός σπόιλερ, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή οροφής. Οι γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την εικόνα.

Το νέο εσωτερικό του Swift Sport διεγείρει τις αισθήσεις του οδηγού του. Τονισμένες επιφάνειες, χρωματικές αντιθέσεις και spor όργανα, προσφέρουν την απαραίτητη οπτική σύνδεση. Tα ημιμπάκετ καθίσματα και τα υψηλής ποιότητας υλικά, χαρίζουν στον οδηγό αυτή την αίσθηση που αναζητά από ένα μικρό hot hatch.

Το αποκλειστικό Champion Yellow προέρχεται από το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Suzuki Works που συμμετείχε στο Junior World Rally Championship. Συνολικά επτά χρώματα θα είναι διαθέσιμα, ανάμεσά τους τα νέα Burning Red Pearl Metallic και Speedy Blue Metallic που γνωρίσαμε από τη γκάμα του νέου Swift.

 

Κινητήρας 1.4 Boosterjet

Ο βενζινοκινητήρας 1.4 Boosterjet χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει εντυπωσιακή ροπή από τις χαμηλές στροφές, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιούν την κατανάλωση καύσιμου. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού χρησιμοποιεί μπεκ με επτά οπές, επιτρέποντας έτσι αυξημένη πίεση στο καύσιμο και μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας ψεκασμού, με αποτέλεσμα υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.

Το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι εφοδιασμένο με ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης, η οποία κανονικά παραμένει σε κλειστό κύκλωμα προκειμένου να προσφέρει άμεση απόκριση του κινητήρα σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης, αλλά ανοίγει για να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήρα: K14C DITC
Κύλινδροι: 4
Βαλβίδες: 16
Κυβισμός (cc): 1.373
∆ιάμετρος Χ ∆ιαδρομή (mm): 73,0×82,0
Σχέση συμπίεσης: 9,9
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 140/5.500
Μέγιστη ροπή (Nm/σ.α.λ.): 230/2.500-3.500
Τροφοδοσία: Άμεσος ψεκασμός

Κατανάλωση

Κύκλος πόλης (lt/100km): 6,8
Κύκλος εκτός πόλης (lt/100km): 4,8
Συνδυασμένος κύκλος (lt/100km): 5,6
Εκπομπές CO2 (g/km): 125

Επιδόσεις

Μέγιστη ταχύτητα (km/h): 210
Επιτάχυνση 0-100 km/h (δευτ.): 8,1

Πλαίσιο

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω: Δίσκοι
Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα MacPherson
Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Ελαστικά: 195/45R17
Απόβαρο (ελάχιστο / με πλήρη εξοπλισμό) (kg): 970 / 975
Μικτό βάρος (kg): 1.445

Suzuki Swift Sport

Ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο αμάξωμα

Το νέο Suzuki Swift Sport “πατάει” στην πλατφόρμα αμαξώματος “HEARTECT”. Μια νέας γενιάς πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki που προσφέρει αναβαθμισμένη απόδοση στις βασικότερες κατηγορίες απόδοσης ενός οχήματος, έχοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία. Η ευρεία ανάπλαση τη δομής του κάτω μέρους της πλατφόρμας και των εξαρτημάτων που αναρτώνται σε αυτή, οδήγησε στην αντικατάσταση του αποτελούμενου από διαφορετικά τμήματα πλαισίου της προηγούμενης πλατφόρμας, με μία συνεχή που αυξάνει την ακαμψία.

Συνολικά, η ακαμψία του αμαξώματος έχει μεγιστοποιηθεί μέσω της αύξησης των σημείων ενίσχυσης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη γραμμικότητα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επιπρόσθετα της πλατφόρμας HEARTECT και του ελαφριού και απορροφητικού αμαξώματος TECT, η λεπτομερής εξέλιξη των εξαρτημάτων του εσωτερικού, των καθισμάτων και πολλών άλλων στοιχείων, οδήγησαν στο αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 970 κιλά. Η αναλογία ροπής-βάρους στο νέο Swift Sport αγγίζει τα 4,2 κιλά/Nm ροπής, κάνοντάς το αυτόματα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά hot hatch της αγοράς.

Suzuki Swift Sport

Εξοπλισμός – Τιμή του Swift Sport στην Ελλάδα

Το Suzuki Swift Sport είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε μία πλούσια έκδοση εξοπλισμού. Η τιμή του διαμορφώνεται από τις 19.670 ευρώ, ενώ η λίστα του εξοπλισμού περιλαμβάνει στοιχεία όπως:

  • Σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα
  • Φιμέ κρύσταλλα
  • Προβολείς LED με ενσωματωμένα LED ημέρας
  • Πίσω φώτα LED
  • Σύστημα Keyless Push Start
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Σύστημα Adaptive Cruise Control
  • Οθόνη αφής 7″ με Smartphone Linkage
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σύστημα πλοήγησης
  • Σύστημα Bluetooth με χειριστήρια στο τιμόνι
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
  • Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist)
  • Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Prevention)
  • 6 Αερόσακους
  • Σύστημα Hill Ηold
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών