Δοκιμή: Opel Astra 1.4 Turbo 150hp | Vlog

Το Opel Astra δεν είναι καινούριο. Ωστόσο το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016" παραμένει σύγχρονο και δυναμικό χάρη στο ενδιαφέρον Black Pack. Το οδηγούμε στην έκδοση βενζίνης με τον 1.4 Turbo των 150 ίππων.

Πίσω στο 2016, το Opel Astra κατέκτησε τον πολυπόθητο τίτλο “Car of the Year”. Σήμερα, το μοντέλο παραμένει επίκαιρο παρά τα 2,5 χρόνια στην πλάτη, ενώ ενισχύει την εικόνα του με το νέο Black Pack. Έναν εργοστασιακό συνδυασμό μαύρης οροφής, μαύρων καθρεπτών και μαύρων ζαντών που σίγουρα θα αγαπηθεί από εμάς τους Έλληνες.

Το Black Pack διατίθεται στο Astra με επίπεδο εξοπλισμού Innovation, ενώ κοστίζει πρόσθετα 300 ευρώ. Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, όταν έχεις στα χέρια σου ένα βραβευμένο αυτοκίνητο, οι προσδοκίες είναι ανεβασμένες πριν καν καθίσεις στη θέση του οδηγού. Ποιοτικά το Opel Astra είναι εξαιρετικό σχεδόν σε όλους τους τομείς. Οι χώροι, η πρακτικότητα και η εργονομία είναι σχεδόν άριστοι. Μοναδικό “μελανό” σημείο κάποια σκληρά πλαστικά στα χαμηλά μέρη της καμπίνας, αλλά και ο χώρος αποσκευών χωρίς έξυπνες λύσεις. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία προχωράει σε αυτούς τους τομείς, οπότε εδώ η ηλικία προδίδει το ήδη καλό Astra.

Opel Astra

Οι επιδόσεις του Astra 1.4 Turbo

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι η έκδοση βενζίνης με τον 1.4 Turbo των 150 ίππων. Με ροπή 230 Nm από τις 2.000 σ.α.λ., το μοντέλο είναι σε θέση να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις για την πλειοψηφία των οδηγών. Η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 215 km/h. Η Opel ανακοινώνει επισήμως μέση κατανάλωση στα 4,9 lt/100km. Εμείς στην πράξη είδαμε τιμές μεταξύ 6,5-7,0 lt/100km, επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 114 g/km.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα αυτής της γενιάς Astra είναι το μειωμένο βάρος. Ένας τομέας όπου “πονούσε” το προηγούμενο μοντέλο. Με βάρος περίπου στα 1.250 kg (ανάλογα με την έκδοση), το αυτοκίνητο κινείται στο δρόμο ποιοτικά και αθόρυβα. Μπορεί να μην προσφέρει αυτό που λέμε “συγκινήσεις”, αλλά σίγουρα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα θα ζητήσει ποτέ ο μέσος οδηγός. Η ανάρτηση ακολουθεί τη γνωστή αρχιτεκτονική με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα στις απλές εκδόσεις. Διάκριση γίνεται ως προς τις ισχυρότερες εκδόσεις, οι οποίες υιοθετούν πίσω έναν σύνδεσμο Watt.

Δείτε τη video-δοκιμή του Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

Εξοπλισμός

Η έκδοση 1.4 Turbo 150ps είναι διαθέσιμη από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και άνω. Έτσι από την Dynamic ήδη έχουμε σχεδόν όλα όσα θα ζητήσουμε από το καθημερινό μας αυτοκίνητο, ενώ πραγματικά υπερπλήρης είναι η Innovation. Ενδεικτικά αναφέρουμε στοιχεία όπως πλήρες σετ αερόσακων και ηλεκτρονικών βοηθημάτων, αισθητήρες βροχής/φωτός, ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, Opel Eye, αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα Bluetooth και συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.

Η τιμή του Opel Astra 1.4 Turbo 150ps ξεκινά από τις 20.500 ευρώ, ενώ η έκδοση Innovation με Black Pack που οδηγούμε κοστίζει 22.000 ευρώ.

Δείτε ακόμη:

Ξεκινά η διάθεση του Opel Corsa GSi των 150hp

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Εμφάνιση
8
Ποιότητα
8.5
Εσωτερικό
9
Επιδόσεις
8.5
Οδική συμπεριφορά
8.5
Σχέση ποιότητας - τιμής
9