Δοκιμή: Skoda Fabia Edition Cup 1.0 TSI 110ps | Vlog

Με σκοπό να γιορτάσει την κυριαρχία της Fabia στους αγώνες, η ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda δημιούργησε την σπορτίφ έκδοση Edition Cup. Την οδηγούμε και αναρωτιόμαστε αν είναι τελικά τόσο σπορ όσο προϊδεάζει και το όνομα της.

Η Skoda γιορτάζει την κυριαρχία της Fabia R5 στην WRC 2 κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, προσφέροντας μια έκδοση με έντονο το σπορ DNA του αγωνιστικού αυτοκινήτου. H Fabia Edition Cup είναι μία έκδοση που δίνει άλλο χρώμα και σπορ χαρακτήρα στις καθημερινές μετακινήσεις. Βασίζεται στην έκδοση 1.0 TSI Style των 110 ίππων. Προσφέρει τελική ταχύτητα 196 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα.

Skoda Fabia Cup Edition

Μια Fabia εμπνευσμένη από τους αγώνες

Σχεδιαστικά, η εν λόγω έκδοση ξεχωρίζει από τη διχρωμία του αμαξώματος. Έχει μαύρη οροφή, μαύρους καθρέπτες και μαύρες ζάντες 16 ιντσών. Τα διακριτικά Edition Cup κοσμούν το πλάι και το πίσω μέρος, ενώ τα πίσω φυμέ παράθυρα ολοκληρώνουν το εξωτερικό πακέτο. Στο εσωτερικό, τα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που διαφοροποιούν αυτή την ξεχωριστή Fabia, είναι το 3-άκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και τα σπορ καθίσματα εμπρός.

Από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι σαν μια οποιαδήποτε Skoda Fabia. Υπάρχει μια σειρά από έξυπνες λύσεις, όπως άλλωστε και σε όλα τα Skoda. Αυτές περιλαμβάνουν ένα πολύ πρακτικό και ευρύχωρο χώρο φόρτωσης που διαμορφώνεται με δίχτυα συγκράτησης και μια έξυπνη θήκη για μεμονωμένα αντικείμενα. Ακόμη υπάρχει ένας φορητός κάδος απορριμάτων που μπορεί να στερεωθεί εσωτερικά στην πόρτα, αλλά και ένα ευρύχωρο υποβραχιόνιο. Οι χώροι της Fabia είναι πολύ ικανοποιητικοί για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Οι πίσω πόρτες ανοίγουν διάπλατα διευκολύνοντας την πρόσβαση. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ και ένας τρίτος μεσαίος πίσω επιβάτης θα βολευτεί παρά το σχετικά ψηλό τούνελ στα πόδια του. Όσον αφορά στην ποιότητα, τα υλικά στο ταμπλό είναι σκληρά στο σύνολό τους και αυτό είναι ίσως το μοναδικό μειονέκτημα στην καμπίνα. Το φινίρισμα και η εργονομία είναι σε καλά επίπεδα, ενώ σχεδιαστικά η εικόνα δεν είναι κάτι το ξεχωριστό.

Οδηγώντας

Οδηγικά, η Fabia είναι ευχάριστη και εμπνέει ασφάλεια είτε την οδηγείς εντός πόλης είτε στον αυτοκινητόδρομο. Το τιμόνι έχει μέτρια αίσθηση και πληροφόρηση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακό. Απλά για μια “σπορ έκδοση” θα περίμενε κανείς κάτι πιο ξεχωριστό σε αίσθηση. Ο 1000άρης turbo κινητήρας είναι αποδοτικός. Οι 110 ίπποι είναι αρκετοί για να καλύψουν τις απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Θα προτιμούσαμε σαν “σπορ έκδοση” να είχε κάτι παραπάνω από τις απλές εκδόσεις στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς αλλά και των επιδόσεων.

Η Skoda Fabia Edition Cup κοστίζει 14.900 ευρώ, όσο και η«απλή» έκδοση, χωρίς τον επιπλέον σπορ εξοπλισμό, διχρωμίες κλπ. Η συγκεκριμένη έκδοση διατίθεται αποκλειστικά στον χρωματικό συνδυασμό λευκό αμάξωμα με μαύρη οροφή και καθρέπτες.

Skoda Fabia Cup Edition

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Εμφάνιση
8.5
Ποιότητα
7
Εσωτερικό
7.5
Επιδόσεις
8.5
Οδική συμπεριφορά
8.5
Σχέση ποιότητας-τιμής
7.5