Σε πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο Project Clubsport 23 της Nissan Motorsports θα μπορούσε να κοσμεί το γκαράζ οποιουδήποτε λάτρη των αυτοκινήτων Datsun και Nissan Z. Ωστόσο, με μια πιο προσεκτική παρατήρηση του Project Clubsport 23, είναι εμφανής η εκπληκτική “συγχώνευση” αυθεντικών και ειδικής κατασκευής εξαρτημάτων, που συνθέτουν ένα συναρπαστικό αγωνιστικό όχημα.

Με στόχο την δημιουργία ενός ιδανικού, αποκλειστικού οχήματος, το Project Clubsport 23 “δανείζεται” μέρη και εξαρτήματα από τους πιο αναγνωρισμένους προμηθευτές εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων, που δοκιμάζονται και αναπτύσσονται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτό που παρουσιάζεται τώρα στην φετινή έκθεση της SEMA μπορεί να είναι σημαντικά διαφορετικό αρκετούς μήνες μετά, καθώς τα εξαρτήματα του οχήματος αναπτύσσονται συνεχώς.

Nissan Project Clubsport 23

Βασισμένο στο Nissan 370Z

Για την κατασκευή του Project Clubsport 23, οι ομάδες των Nissan Motorsports και MA Motorsports ξεκίνησαν ακριβώς όπως θα έκαναν όλοι οι φανατικοί λάτρεις του Z. Με ένα πλαίσιο και έναν κινητήρα. Στην περίπτωση αυτή, το έργο ξεκίνησε με ένα Nissan 370Z NISMO του 2012. Ο αρχικός κινητήρας VQ37VHR 3,7 λίτρων και 350 ίππων αντικαταστάθηκε από έναν εργοστασιακό 3,0 λίτρων VR30DDTT twin-turbo V6, με ονομαστική τιμή 400 ίππων.

Για να δοθεί η μεγαλύτερη δυνατή έμφαση στην σπορ οδήγηση, αποφασίστηκε να διατηρηθεί το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο του 370Ζ NISMO. Αυτή ήταν μια μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς, λόγω του γεγονότος ότι ο κινητήρας VR30DDTT δεν έχει ποτέ “συνδεθεί” με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η MA Motorsports κατόρθωσε να αναπτύξει ένα σύστημα μετάδοσης που καταλήγει στο διαφορικό NISMO GT LSD Pro-Carbon, με ψύκτρα της MA Motorsports.

Nissan Project Clubsport 23

Οι βελτιώσεις συνεχίστηκαν με την προσθήκη ενός κιτ εισαγωγής αέρα της AMS Performance και με τις βαλβίδες εκτόνωσης της Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιούργησε ένα εξατομικευμένο διπλό σύστημα εξάτμισης διαμέτρου 76 mm που καταλήγει στο πίσω πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας, προσδίδοντας μια μοναδική εμφάνιση. Τα συστήματα ψύξης και διεύθυνσης αναβαθμίστηκαν με εναλλάκτη θερμότητας της AMS Performance, ψύκτρα υδραυλικού τιμονιού της MA Motorsports και κολάρα ψυγείου από σιλικόνη της Z1 Motorsports.

Τα φρένα είναι της NISMO HC Street / Track, με δισκόπλακες της Z1Motorsports και με σωληνάκια φρένων της NISMO από ανοξείδωτο ατσάλι. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό από νέα εξαρτήματα ανάρτησης εμπρός και πίσω της NISMO, το κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης Variant 3 της KW και τα πίσω ελατήρια της Eibach. Οι ζάντες έχουν διάσταση 18×10,5 ίντσες και είναι σφυρήλατες της RAYS με “flow-forming” για υψηλή ποιότητα, αντοχή, ανθεκτικότητα και προσιτό κόστος.

Καμπίνα σχεδόν αγωνιστική…

Στο εσωτερικό του Project Clubsport 23 αντανακλώνται οι συνδυασμοί εξαρτημάτων, εξειδικευμένων και μη, από αξιόπιστους προμηθευτές. Κυρίαρχο ρόλο στην καμπίνα έχουν τα καθίσματα QRT-R της Sparco με αγωνιστικές ζώνες 6 σημείων, καθώς και το τιμόνι Sparco R383 με τον αποσπώμενο κώνο της Bell Works. Υπάρχει ακόμη σύστημα πυρόσβεσης και ένα ειδικής κατασκευής roll cage. Η ταπετσαρία από την MA Motorsports είναι ραμμένη σε σχήμα διαμαντιού, “αποτυπώνοντας” μια σύγχρονη εκδοχή του αυθεντικού μοτίβου από βινύλιο, που χρησιμοποιήθηκε στο 240Z.

Το αυτοκίνητο εκτίθεται στην έκθεση SEMA που πραγματοποιείται έως τις 2 Νοεμβρίου στο Λας Βέγκας των Η.Π.Α.