Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου

Η Volvo προσεγγίζει το μέλλον της αυτοκίνησης με ένα ολοκληρωμένο όραμα που βρίσκεται σε πορεία υλοποίησης. Στο περίπτερο της στην έκθεση Automobility LA του Λος Άντζελες αντί για νέα μοντέλα επιδεικνύει τεχνολογίες.

Volvo Cars at Automobility LA

Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία. Δε θα υπάρχει ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της! Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου.

Από τις απαρχές του, το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη. Εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”.

Παράλληλα με το μήνυμα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.

Volvo Cars at Automobility LA

Η μάρκα πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών.

Να επισημάνουμε πως έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της Volvo θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το ένα τρίτο θα είναι αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.