Η σιλουέτα της είναι ουσιαστικά πανομοιότυπη με εκείνη των κανονικών αυτοκινήτων παραγωγής “GT” με Bertone body: όπου το “A” στο όνομα του μοντέλου σημαίνει “Alleggerita” ή “Ελαφρύ”, επισημαίνοντας τη σημαντικότερη διαφορά από την κανονική Sprint GT. Το ατσάλινο αμάξωμα αντικαταστάθηκε από εξαιρετικά ελαφριά πάνελ αλουμινίου με αποτέλεσμα το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 745 κιλά (κατά 200 κιλά λιγότερο συγκριτικά με την κανονική Sprint GT).
Ο κινητήρας twin cam χωρητικότητας 1570 cc επίσης βελτιώθηκε, παρουσιάζοντας αυξημένη ισχύ στους 115 ίππους και μέγιστη ταχύτητα άνω των 185 χλμ/ώρα. Άλλες διαφορές σε σχέση με τη Sprint GT ήταν οι απλουστευμένες λαβές, το ελαφρύτερο σήμα, το μπροστινό σύστημα εισαγωγής αέρα, οι ζάντες αλουμινίου και το ξεχωριστό εσωτερικό.
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA του 1965. |