Η BMW επεκτείνει την εμπλοκή της στον κόσμο των esports (παιχνίδια μέσω υπολογιστή), έναν τομέα με συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα, κυρίως στο target group της επόμενης γενιάς.
Ήδη το 2017, η BMW πρώτη προσέλκυσε την προσοχή στο χώρο των εικονικών αθλημάτων, ως επίσημος εταίρος στους τελικούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος League of Legends στο Παρίσι.
Μέσα σε δύο χρόνια και με την επιτυχημένη ολοκλήρωση της σεζόν SIM Racing 2019 στα πλαίσια της πρεμιέρας του BMW SIM LIVE στο BMW Welt στο Μόναχο, η BMW είχε εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη των esports. Αλλά πρωτίστως, η μάρκα υποστηρίζει τώρα μερικές από τις πιο επιδραστικές και επιτυχημένες ομάδες esports και προσπαθεί να προωθήσει τα esports συνολικά.
Τα esports είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότεροι gamers από διάφορες χώρες αναμετρώνται online σε αθλητικές ή μη προσομοιώσεις – καθώς και σε δημοφιλείς offline διοργανώσεις που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο.
Η BMW συνεργάζεται με 5 επιτυχημένες ομάδες esports
Προσβλέποντας σε μία θέση στην ελίτ των esports, η BMW θα συνεργαστεί με πέντε από τις σημαντικότερες διοργανώσεις esports. Cloud 9 (ΗΠΑ), Fnatic (Μ.Βρετανία), Funplus Phoenix (Κίνα), G2 Esports (Γερμανία) και T1 (Ν. Κορέα). Κάθε μία περιλαμβάνει μέχρι 200 παίκτες, με τον ανταγωνισμό να κορυφώνεται στο απαράμιλλο League of Legends.
Έχοντας λανσαριστεί στα τέλη του 2009, αυτό το παιχνίδι φαντασίας πολλαπλών παικτών είναι αναμφίβολα το πιο δημοφιλές και επιδραστικό online παιχνίδι διεθνώς, με συνολικό αριθμό έως 8 εκ. παικτών από όλο τον κόσμο συνδεδεμένων ταυτόχρονα. Για αναρίθμητους οπαδούς, το League of Legends (LoL) είναι η Premier League των esports. Οι τελικοί του περσινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος LoL στο AccorHotels Arena στο Παρίσι, προσέλκυσαν ένα ‘διαδικτυακό’ κοινό περίπου 44 εκατομμυρίων οπαδών από όλο τον κόσμο που το παρακολούθησαν σε live streaming από το σπίτι.
Πέραν αυτού, υπάρχουν και άλλα παιχνίδια όπως τα Dota 2, FIFA, Fortnite ή Rocket League στα οποία ομάδες από όλο τον κόσμο αγωνίζονται σε τουρνουά παρόμοιου μεγέθους που επίσης θα υποστηρίξει και θα προωθήσει η BMW. Εκτός από χορηγός αυτών των κορυφαίων ομάδων, η BMW θα λειτουργήσει και ως δυναμικός εταίρος που θα λανσάρει τα esports σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό.
Μοντέλα BMW ως μελλοντικά οχήματα των ομάδων
Η δέσμευση της BMW περιλαμβάνει επίσης την παροχή επίσημων οχημάτων των ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε διοργάνωση θα έχει ένα team car που υιοθετεί εξατομικευμένη εμφάνιση με εντυπωσιακά χρώματα, συνδυάζοντας μοτίβα εμπνευσμένα από περιοδικά κόμικς με το λογότυπο κάθε διοργάνωσης. Οι εντυπωσιακές εμφανίσεις αποτελούν ένα ακόμα στοιχείο αυτής της στενής συνεργασίας και αναπτύχθηκαν από τις ομάδες και την BMW.
Επομένως, τα οχήματα γίνονται άμεσα το αναγνωρίσιμο στοιχείο κάθε ομάδας. Αυτά τονίζουν τα πλεονεκτήματα των ομάδων και προσαρμόζονται τέλεια σε υψηλού κύρους εμφανίσεις από τους παίκτες και τις διοργανώσεις – περιλαμβάνοντας φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στις δραστηριότητες των #unitedinrivalry και #unitedathome.