Αρχική Γιατί trcoff;

Γιατί trcoff;

H ιστορία μας ταξιδεύει πίσω στο καλοκαίρι του 2004, όταν ο γραφών οδηγούσε το τότε ανανεωμένο Toyota MR2, αυτό με το απενεργοποιούμενο traction control. Ένα εκπληκτικό κεντρομήχανο roadster με αρκετή ισχύ και ελαφρύ αμάξωμα που έκανε και την πιο βαρετή διαδρομή να δείχνει διασκεδαστική. Τότε, μπαίνοντας στο χαμηλό κόκπιτ, οι κινήσεις που ακολουθούσαν το γύρισμα του διακόπτη ήταν το κούμπωμα της ζώνης ασφαλείας και το πάτημα του μικρού μπουτόν στο ταμπλό που έγραφε “TRC OFF”. Έτσι βγήκε το ψευδώνυμο… TRC OFF.

Δυο χρόνια αργότερα, τον Αύγουστο του 2006, δημιουργήθηκε το trcoff.blogspot.com, ένα προσωπικό ιστολόγιο με απόψεις κυρίως για αυτοκινητιστικά θέματα, κάποιες φωτογραφίες και μερικές δοκιμές/γνωριμίες αυτοκινήτων. Πάντα χωρίς “οδηγίες” που θέτουν σχέσεις εμπορικού περιεχομένου. Γράφουμε τη γνώμη μας, αληθινά και ανόθευτα, χωρίς παρεμβάσεις, χωρίς… πρόσφυση! Οι εξελίξεις και η θετική ανταπόκριση δημιούργησαν γρήγορα το trcoff.gr, με περισσότερα άρθρα, διεθνή και ελληνικά νέα, ακόμη περισσότερες δοκιμές αυτοκινήτων και video. Πάντα στα πλαίσια της συναρπαστικής πλευράς της αυτοκίνησης και των συναισθημάτων που μπορεί να νιώσει κανείς πίσω από ένα τιμόνι, άσχετα αν αυτό είναι μιας Porsche 911 ή ενός Fiat Panda.

Σκοπός του www.trcoff.gr δεν είναι η πλήρης δημοσιογραφική κάλυψη και προβολή της κάθε πτυχής στην αυτοκίνηση. Αυτό το κάνουν άλλοι και καλύτερα. Εδώ προβάλλεται η δική μας ξεχωριστή και προσωπική προσέγγιση στις εξελίξεις, στις δοκιμές, στους αγώνες. Είναι μια προσπάθεια χωρίς συμφέροντα αλλά με πολύ αγάπη, που αντλεί δύναμη από τις δικές σας επισκέψεις και τα δικά σας σχόλια εδώ, στα social media, αλλά και στον αληθινό κόσμο κολλώντας το αυτοκόλλητο μας στο αυτοκίνητό, στο κράνος, στο ποδήλατο…

Σας παρακαλώ όλους εσάς που φτάσατε να διαβάζετε αυτές τις γραμμές, να παραμείνετε λάτρεις της αυτοκίνησης και λάτρεις της οδήγησης, ανεξαρτήτου οχήματος και διαδρομής και σας προσκαλώ να συμμετέχετε και να στηρίζετε αυτή την προσπάθεια που αισίως διανύει τον 12ο χρόνο!

Πάντα με την υπενθύμιση ότι η απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης και ευστάθειας (ESC, ESP, TRC, VSC κ.λ.π.) πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ σε ελεγχόμενο περιβάλλον οδήγησης και πάντα με ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό προς τους άλλους!

Καλή ανάγνωση!

Γιάννης Στέφου