Στη Γενεύη αποκαλύπτεται η νέα γενιά Audi A6, το οποίο πρακτικά αποτελεί ένα A8 σε μικρότερο μέγεθος. Έχει καθαρές επιφάνειες, έντονες γωνίες και εντυπωσιακές γραμμές, ενώ ξεχωρίζουν το μακρύ καπό και οι μικροί πρόβολοι.
Με τετραδιεύθυνση
Το νέο Audi A6 είναι εμφανώς πιο σπορ σε σχέση με τον προκάτοχό του, κυρίως χάρη σε καινοτόμες λύσεις για την ανάρτησή του. Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης, κάτι που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, άμεσο σε επαρχιακούς δρόμους και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Η δεδομένη σπορ σχέση του στάνταρ ενεργητικού συστήματος διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού, ενώ η νέα ανάρτηση εξασφαλίζει μια πιο άμεση και ακριβή πληροφόρηση από το δρόμο.
Με ήπια υβριδική τεχνολογία
Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της Audi. Αυτή περιλαμβάνει μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter) που συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο με ταχύτητες μεταξύ 55-160 km/h. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 km/h, ενώ ο κινητήρας επανεκκινεί μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.
Αρχικά η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με δύο πανίσχυρους κινητήρες. Έναν 3.0 TFSI V6 με 340 ίππους και 500 Nm (0-100 km/h σε 5,1 δεύτερα) και έναν πετρελαιοκινητήρα 3.0 TDI με 286 ίππους και 620 Nm.