Πρώτο τραπέζι… Pista στην έκθεση της Γενεύης βρίσκεται η Ferrari με τη νέα εκπρόσωπο της σειράς V8 Special Series. Αυτή είναι η 488 Pista, ένα υπέρτατο μηχάνημα οδήγησης για την πίστα. Το λέει άλλωστε ξεκάθαρα και η ονομασία της. Κινείται από τον twin-turbo V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 710 ίππων. Ισχύς αυξημένη κατά 50 hp σε σύγκριση με την έτσι κι αλλιώς πολύ γρήγορη 488 GTB. Ωστόσο, αυτό που κάνει την Pista ακόμη πιο απίστευτη είναι ο χρόνος των 2,85 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση 0-100 km/h. Το 0-200 km/h γίνεται σε 7,6 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 337 km/h.
Ελαφρύτερη κατά 90 kg
Εκτός από πολύ γρήγορη, η 488 Pista είναι και πολύ ελαφριά. Η Ferrari λέει πως το νέο της μοντέλο ζυγίζει 1.280 kg. Ωστόσο, εδώ υπάρχει ένα αστεράκι που εξηγεί ότι η επίτευξη του βάρους γίνεται με όλα τα προαιρετικά έξτρα. Προφανώς και αναφέρεται στα πακέτα carbon, τα οποία δεν ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Ακόμη κι έτσι, το βάρος μειώνεται κατά 90 kg σε σύγκριση με την στάνταρ Ferrari 488.
Εμπνευσμένη από το πρωτάθλημα αγώνων αντοχής
Στόχος της Ferrari στην 488 Pista δεν ήταν να την κάνουν μόνο πιο ελαφριά και πιο γρήγορη, αλλά και πιο εύκολη στο να την ευχαριστηθεί και να την ελέγξει κανείς. Έτσι οι μηχανικοί της χρησιμοποίησαν τεχνολογίες όπως το 6ης γενιάς Side-Slip Angle Control. Αυτό ελέγχει το ηλεκτρονικό διαφορικό, τη μαγνητοροϊκή ανάρτηση, το F1-Trac stability control, ακόμη και την πίεση που ασκούν οι δαγκάνες στα φρένα για μια βέλτιστη αίσθηση οδήγησης στην πίστα. Σχεδιαστικά βεβαίως το εμπρός μέρος με έναν τεράστιο αεραγωγό σε σχήμα “S” και το πίσω μέρος με τον διαχύτη αντλούν έμπνευση απευθείας από την 488 GTE που τρέχει στους αγώνες αντοχής. Ακόμη, οι ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα είναι εκεί για να δώσουν την απαραίτητη αγωνιστική χροιά στη συνολική εικόνα της Ferrari 488 Pista.