Η McLaren δεν έφερε μόνο την εκπληκτική Senna στην έκθεση της Γενεύης. Αυτή είναι η McLaren Senna GTR, η τρελή track-only εκδοχή της ήδη τρελής και πανίσχυρης Senna. Έχει περισσότερη δύναμη και ακόμη περισσότερο downforce! Οι άνθρωποι του Woking μάλιστα τονίζουν ξεκάθαρα πως αυτή είναι η πιο γρήγορη McLaren μέσα σε μία πίστα, αν εξαιρέσουμε βεβαίως τα μονοθέσια της Formula 1.
Η McLaren έφτιαξε τη Senna για χρήση κυρίως σε πίστα. Ένα street-legal τρελό και πανίσχυρο αυτοκίνητο γι αυτούς που θέλουν και μπορούν να έχουν κάτι “εξωπραγματικό”. Και τώρα αυτή η θεοπάλαβη, άσχημη αλλά απολύτως λειτουργική στην πίστα Senna μοιάζει με μια απλή “βασική έκδοση” μπροστά στο δημιούργημα που λέγεται Senna GTR. Πλέον δεν υπάρχει τίποτα το street-legal και απολύτως καμία μέριμνα για χρήση εκτός πίστας. Η GTR έχει αγωνιστικό σύστημα μετάδοσης, αγωνιστικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και σλικ ελαστικά. Είναι πιο φαρδιά, με μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές αεροτομές, ένα μεγάλο εμπρός splitter και έναν τεράστιο διαχύτη που εκτείνεται ακόμη πιο πίσω από την ουρά της Senna. Όλα αυτά σε συνδυασμό μεταφράζονται σε 907kg downforce. Ενιακόσια επτά κιλά ντάουνφορς!!! Απίστευτο!
Αυξημένη και η δύναμη
Η ισχύς είναι επίσης κάτι που έχει αλλάξει στη McLaren Senna GTR. Με την απλή Senna να ποδίδει περί τους 789 ίππους, η Senna GTR θα αποδίδει όπως είναι αναμενόμενο περισσότερο. Η McLaren δε λέει επισήμως το πόσο, αλλά αναφέρεται διακριτικά στο γεγονός ότι ο 4-λιτρος twin-turbo V8 αποδίδει “τουλάχιστον 813hp”.
Προς το παρόν πάντως, η Senna GTR είναι ένα σφηνάκι γεύσης. Ένα πρώτο δείγμα που θα μετρήσει το ενδιαφέρον του κοινού. Δεδομένου ότι και οι 500 “απλές” Senna των 789hp έχουν εξαντληθεί πριν καν το αυτοκίνητο δει το φως του ήλιου, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα πουληθούν και οι 75 Senna GTR που πιθανώς να κατασκευαστούν. Και θα κοστίζουν περί τα 1,12 εκ. ευρώ προ φόρων η κάθε μία.