1ο Hellenic Regularity Rally: Ταξίδι στο χρόνο

Ένταση, πάθος και έντονος ανταγωνισμός ήταν τα χαρακτηριστικά και του 2ου Σκέλους του Hellenic Regularity Rally, του αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Επάθλου των Ιστορικών Regularity Ράλλυ της FIA, καθώς και τον 2ο γύρο του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος της ΟΜΑΕ.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα ήταν αρκετά μικρότερη σε μήκος σε σχέση με την πρώτη, όμως εξίσου απαιτητική, σφικτή και γρήγορη με πολλά «πονηρά» σημεία. Σε αντίθεση πάντως με την χθεσινή ημέρα ο νέος κανονισμός Joker της FIA (σ.σ. σύμφωνα με αυτόν το χειρότερο αποτέλεσμα κάθε σκέλους για κάθε πλήρωμα αφαιρείται από την συνολική βαθμολογία) δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα, όπως συνέβη χθες. Ωστόσο -και πάρα τα μικρά παράπονα κάποιων αγωνιζόμενων- ο νέος κανονισμός είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να γίνει σεβαστή από όλους όσους εμπλέκονται στο σπορ, αφού αργά ή γρήγορα θα ενσωματωθεί και στους ελληνικούς κανονισμούς των αγώνων του είδους.
Σήμερα Κυριακή 7 Μαΐου, 40 πληρώματα έφτασαν στην ράμπα του τερματισμού στους Καταρράκτες Λουτρακίου, από τα 41 που εκκίνησαν, αποδεικνύοντας πως ακόμη και τα αυτοκίνητα των 60 και πλέον ετών, χάρη στην αγάπη και το μεράκι των ιδιοκτητών τους μπορούν να αντεπεξέλθουν κάθε δυσκολία. Κατά κοινή ομολογία όλων των συμμετεχόντων συνολικά ο αγώνας των 340 km ήταν άψογα οργανωμένος.
Από αυτή την όμορφη και άκρως ανταγωνιστική διαδικασία των 48 χρονομετρήσεων οι Γιώργος και Νίκος Οικονόμου με Ford Escort ΜΚΙΙ του 1978 αποδείχθηκαν ακριβέστεροι, αλλά και τυχεροί συγκεντρώνοντας του λιγότερους βαθμούς ποινής. Ακολούθησαν στην γενική κατάταξη οι Νίκος Αρβανίτης – Ιωάννα Χαραλαμπάκη με Lancia Fulvia Coupe1.3S του 1972, που ακολούθησαν πολύ σταθερό ρυθμό σε όλο το διήμερο με ελάχιστα λάθη, τη στιγμή που οι Γεράσιμος Κατοχιανός – Βαγγέλης Ράλλης με Ford Escort RS 2000 του ’75 ήταν αυτοί που κατέφεραν να αναρριχηθούν στο 3ο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας μια θέση σε σχέση με το χθεσινό 1ο Σκέλος. Στην κατάταξη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ωφελημένοι ήταν οι εν ενεργεία πρωταθλητές και πολύπειροι Christian Crucifix – Joseph Lambert με Ford Anglia του 1960, που παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Christian Crucifix-Joseph Lambert με Ford Anglia.