Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας του κυπέλλου Hellenic Time Trial Challenge για το 2017, στην πίστα των Μεγάρων, που διοργανώθηκε από το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες 33 αγωνιζόμενοι έδωσαν το παρόν με στόχο τον καλύτερο συνολικό χρόνο στα 2 σκέλη των 5 χρονομετρημένων γύρων.
Μετά το απαραίτητο warm-up όπου οι οδηγοί πήραν τις πρώτες εντυπώσεις από την πίστα ξεκίνησε ο αγώνας με το πρώτο σκέλος για την κατηγορία Stock. Ταχύτερος όλων ήταν ο Πάνος Κωνσταντάκος με το Mazda RX-8 ο οποίος επανέλαβε την επίδοσή του και στο δεύτερο σκέλος λαμβάνοντας το μάξιμουμ σε βαθμούς. Στην δεύτερη θέση και στα δύο σκέλη ακολούθησε ο Νίκος Καρύδης με το MG TF 160 που παράλληλα αναδείχθηκε και νικητής στην κλάση Β ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Νικόλαος Κοκκιάς με το Honda Civic Type R FN2.
Ο Πάνος Κωνσταντάκος με Mazda RX-8 ήταν ταχύτερος στην κατηγορία Stock. |
Η κατηγορία Sport συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς σε αυτήν συμμετείχαν αποκλειστικά αυτοκίνητα με τα ελαστικά των βασικών χορηγών του HTTC για το 2017. Ο λόγος για τα Toyo R888 και R888R και Nankang AR-1. Εκεί το πάνω χέρι στο πρώτο σκέλος είχε ο Σπύρος Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STI που εκτός της γενικής επικράτησε και στην κλάση Α. Ωστόσο, στο δεύτερο σκέλος ένα μικρό τετακέ στον 2ο γύρο του κόστισε χρόνο. Παρά την επίθεση που εξαπέλυσε στους εναπομείναντες τρεις γύρους όχι μόνον δεν κατάφερε να πλησιάσει το συνολικό χρόνο του Μάνου Μηλιαράκη με την Lotus Elise 111R αλλά επιπρόσθετα έχασε και τη νίκη στο άθροισμα των σκελών για μόλις 0,042sec!
Το βάθρο της κατηγορίας Sport συμπλήρωσε ο Θανάσης Φάσσας με το Peugeot 106 Rallye που παράλληλα ήταν ταχύτερος στην κλάση Γ. Πίσω του στην ίδια κλάση αλλά και στη γενική κατάταξη ακολούθησε ο Σωκράτης Σταύρου, επίσης με Peugeot 106 Rally, που ωστόσο καρπώθηκε τους βαθμούς του νικητή του δεύτερου σκέλους.
Ταχύτατος ο Μάνος Μηλιαράκης με τη Lotus Elise. |
Τελευταία αλλά εξίσου πολυπληθής ήταν η κατηγορία Extreme. Ο Δημήτριος Γαζέτας με Subaru Impreza WRΧ STi όχι μόνον δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερο πρόβλημα και στα δύο σκέλη, όχι μόνον κέρδισε και την κλάση Extreme Turbo Slicks αλλά παράλληλα σημείωσε το καλύτερο σύνολο σκέλους ημέρας με 5:29.623, σύνολο δύο σκελών ημέρας με 11:15.018 αλλά και ταχύτερο γύρο ημέρας με 1:04.175. Στην δεύτερη θέση της Extreme ακολούθησε ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με Nissan 350Z που παράλληλα ήταν ο ταχύτερος της κλάσης Extreme N/A Slicks ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Χρήστος Βαλεράς με το Renault Clio 2 RS της ίδιας κλάσης.
Επόμενος αγώνας του HTTC 2017 στις 8 Οκτωβρίου, πάλι στην πίστα των Μεγάρων.