Η καλή μέρα, λένε πως φαίνεται από το πρωί, για τους Καραβασίλη-Καρλιώτη φάνηκε από το απόγευμα του Σαββάτου, όταν τερμάτισαν το λευκό Honda Civic Type R στην πρώτη θέση της πρώτης ειδικής διαδρομής του ράλλυ Φίλιππος. Πρώτοι γενικής, πρώτοι F2, και πρώτοι στην Α7 η «συγκομιδή» για το πλήρωμα από τη Χαλκιδική..
Τα 10 δευτερόλεπτα διαφοράς που δημιούργησαν μετά την ειδική διαδρομή Κουστοσχώρι 1, ήταν αρκετά για να μη νιώσουν απειλή από τους Τζαμπάζη-Πολυζώη με Mitsubishi Lancer Evo X, οι οποίοι και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δεύτερη θέση. Στην τρίτη της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Καρσανίδη-Τηλιόπουλος με VW Golf II, εμπρός από τους Κουμποτής-Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16).
Στην 5η θέση του ράλλυ Φίλιππος τερμάτισε ο άνθρωπος του αγώνα, ο πρωτοεμφανιζόμενος Αλέξανδρος Δήμος με συνοδηγό τον Θανάση Ντίττορα σε έναν εκπληκτικό πρώτο αγώνα με το Peugeot 106 S 16. Οι νεαροί Θεσσαλονικείς πήραν τη 2η θέση στην Α6 και την 3η στη F2 με ένα αυτοκίνητο που δεν είχαν καν οδηγήσει πριν το «Φίλιππος». Στην 6η γενικής και 3η στην Α6 τερμάτισαν οι Δημητρίου-Δημητρίου (Peugeot 106 S16), ενώ στην 2η της Α7 οι Βαλαβάνης-Καπάρας (Honda Civic Type R).
Η πιο δύσκολη για όλα τα πληρώματα αποδείχθηκε η ειδική διαδρομή «Σέλι» η οποία είναι ιδιαίτερα απαιτητική στα φρένα, καθώς είναι κατηφορική για 10+ χιλιόμετρα. Στα τελευταία χλμ της διαδρομής το αυτοκίνητο με το νούμερο #0 είχε μια έξοδο από το δρόμο και στη συνέχεια επάνω σε αυτό έπεσαν οι Παυλίδης-Κυρλαγκίτση με το Citroen DS3 R3T Maxi τους να παίρνει φωτιά. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε και το πλήρωμα του DS3 μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας καθαρά για προληπτικούς λόγους. Η ίδια διαδρομή αποδείχτηκε παγίδα και για τους Τριχίδη-Τριχίδη, οι οποίοι επίσης βγήκαν αγρατσούνιστοι από την κατεστραμμένη Citroen Xsara VTS τους. Στον αγώνα τερμάτισαν τελικά 16 αυτοκίνητα από τα 19 που ξεκίνησαν το απόγευμα του Σαββάτου στην πλατεία της Βέροιας.