Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Audi κέρδισε τις 24 ώρες του Nurburgring και μάλιστα με το ολοκαίνουριο R8 LMS της Audi Sport Team WRT με το #28 στις πόρτες να συμπληρώνει 156 γύρους στη θρυλική πίστα των 25 km. Τη νικήτρια τριάδα συμπλήρωσαν #25 BMW Z4 GT3 της Marc VDS και η #44 Porsche 911 GT3 R της Falken Motorsports.
Το νέας γενιάς R8 LMS με οδηγούς τους Mies, Sandström, Mueller και Vanthoor έδωσε στην Audi την τρίτη νίκη στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring από το 2012 και τη δεύτερη συνεχόμενη. Ο Augusto Farfus που ξεκίνησε με την BMW Z4 GT3 από την pole position ήρθε με την ομάδα του στην 4η θέση εμπρός από την #5 Mercedes-Benz SLS AMG GT3 της Black Falcon. Ακολούθησαν η #17 BMW Z4 GT3 της Walkenhorst Motorsport και το #29 R8 LMS της Audi Sport Team WRT. Η #11 Bentley Continental GT3 τερμάτισε στην 8η εμπρός από το #35 Nissan GT-R GT3 και τη 10άδα του αγώνα έκλεισε η #33 Mercedes-Benz SLS AMG GT3 της Premio. Η #61 Porsche 911 GT3 Cup πήρε τη νίκη στην κλάση SP7 και το διάσημο Lexus LFA της Gazoo Racing τη νίκη στην κλάση SP-Pro. Την Cup 5 κέρδισε η #301 BMW M235i και την κλάση V6 η #162 Porsche 911 Carrera.
Αγωνιστικά το 24ωρο κύλισε με πολλές ανακατατάξεις. Από την εκκίνηση τον αγώνα οδηγούσαν τρεις BMW Z4, ωστόσο στο πρώτο pit stop η σειρά άλλαξε με την Bentley να περνά 2η και την Audi 3η. Με τον αγώνα να αποκτά τον κανονικό του ρυθμό η #19 BMW Z4 GT3 της BMW Sports Trophy Team Schubert ήταν επικεφαλής με την #84 Bentley Continental GT3 της Bentley Motors Ltd και το #28 Audi R8 LMS της WRT να ακολουθούν. Κατά τη δεύτερη ώρα του αγώνα η εμφάνιση βροχής έφερε κάποιες αλλαγές αλλά και κάποιες μικροεξόδους όπως αυτή της #27 Mercedes-Benz SLS AMG GT3, αλλά και κάποιες χαμένες θέσεις για όσους δεν πρόλαβαν εγκαίρως να αλλάξουν σε βρόχινα ελαστικά. Με τη νύχτα να πλησιάζει το #1 Audi R8 LMS της Phoenix οδηγούσε τον αγώνα ακολουθούμενο από την #30 Porsche 911 GT3 R και το #28 Audi της WRT. Την 7η ώρα συνέβη το πρώτο σοβαρό ατύχημα με εμπλεκόμενη την πρωτοπόρο #30 Porsche της Frikadelli Racing. Στο 8άωρο τρία Audi βρισκόταν στις πρώτες τρεις θέσεις του αγώνα ακολουθούμενα από την #25 BMW και την #44 Porsche, ενώ το ξημέρωμα βρήκε στην κορυφή την #25 BMW με την #44 Porsche και #28 Audi να ακολουθούν. Μέσα σε 15 ώρες είχαν ήδη πραγματοποιηθεί 94 γύροι και 24 αλλαγές στην πρώτη θέση της κατάταξης!
Με 17 ώρες αγώνα συμπληρωμένες οι Γερμανοί κυριαρχούσαν στο Nurburgring. Η #25 BMW είχε 53,61 προβάδισμα από το #28 Audi και με την #44 Porsche να ακολουθεί εμπρός από την #5 Mercedes-Benz. Οι τελευταίες ώρες ωστόσο ήταν και οι πιο κρίσιμες, με το #28 Audi R8 LMS να περνά την #25 BMW Z4 GT3 και την #44 Porsche 911 GT3 να κρατιέται στην τρίτη θέση, σειρά με την οποία και τερμάτισαν τελικά τον αγώνα. Έναν αγώνα που για μια ακόμη φορά δοκίμασε στα όρια ανθρώπους και μηχανές έστω και αν διεξήχθη στο μεγαλύτερο μέρος του με στεγνό οδόστρωμα. Μεγάλη νικήτρια για συνεχόμενη χρονιά η Audi που έδειξε την κυριαρχία της και με ένα νεοφερμένο αυτοκίνητο σε αγώνα αντοχής, το καινούριο R8 LMS. Σε κάθε περίπτωση όμως πιο μεγάλοι νικητές ήταν οι ίδιοι οι θεατές που απόλαυσαν ένα γεμάτο αγωνιστικά τετραήμερο συμπεριλαμβανομένου του διπλού αγώνα FIA WTCC που διοργανώθηκε ακριβώς πριν τον 24ωρο, το Σάββατο το πρωί.