Στο χνάρια των πρόσφατων ακροπολικών ειδικών διαδρομών φιλοξενήθηκε με επιτυχία το 33ο Rally Φθιώτιδος, που αποτέλεσε τον 5ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και ανέδειξε ως νικητές τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, Φιλλιπίδη-Μαχαίρα με Mitshubishi Lancer Evo IX.
Το αγωνιστικό menu περιελάμβανε δύο επαναλαμβανόμενες και μεγάλες σε μήκος ειδικές διαδρομές (Ελευθεροχώρι & Ρεγγίνι-Καρυά), αλλά και μια υπερειδική διαδρομή κοντά στην πόλη της Λαμίας, συμπληρώνοντας συνολικά 76,5 απαιτητικά χιλιόμετρα. Με τον καιρό να είναι σύμμαχος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, τα 32 πληρώματα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρονόμετρο και τα σκληροτράχηλα χώματα, προσφέροντας πλούσιο θέαμα και πολλά κιλά σκόνης στους θεατές.
Οι νικητές Φιλλιπίδης-Μαχαίρας σημείωσαν το ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 5 ειδικές του 33ο Rally Φθιώτιδος και με ένα σταθερό ρυθμό κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρωτιά. Πίσω τους βρέθηκαν οι τοπικοί Χαλκιάς-Πετρόπουλος με Subaru Impreza STI μετά από ένα γρήγορο και απροβλημάτιστο αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Σπανός-Γκοτόβος (Subaru Impreza) οι οποίοι, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στον κινητήρα, κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό πραγματοποιώντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza STI), προσθέτοντας στο ενεργητικό τους ακόμη μία αξιόλογη εμφάνιση σε χωμάτινο ράλλυ.
Η 5η θέση της γενικής κατάταξης συνοδεύτηκε με πρωτιά στην κατηγορία F2 για τους Pazonen-Κοτρώνη, οι οποίοι σημείωσαν για ακόμη μια φορά υψηλές επιδόσεις μαζί με το “μικρό” αλλά γεμάτο ψυχή Toyota Yaris. Πίσω από τους νικητές της F2 τερμάτισαν οι Βελάνης-Βελάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ενώ σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή, είχαν χάσει τις ελπίδες τους για κάτι καλύτερο από το πρωί της Κυριακής. Ο λόγος ήταν ένα κλαταρισμένο λάστιχο στη δεύτερη ειδική που τους στέρησε πολύτιμο χρόνο, αφού προτίμησαν να βρουν το κατάλληλο μέρος για την αλλαγή έτσι ώστε αρχικά να είναι ασφαλές οι ίδιοι και έπειτα να μην εμποδίζουν τη διέλευση των υπόλοιπων αγωνιστικών. Μια κίνηση που αξίζει ιδιαίτερη μνεία, περισσότερο από τις αγωνιστικές επιδόσεις, αφού σε οποιαδήποτε περίπτωση προέχει η ασφάλεια όλων των αγωνιζόμενων.
Οι εγκαταλείψεις δεν έλειψαν από το απαιτητικό 33ο Rally Φθιώτιδος, με 14 πληρώματα να μην καταφέρνουν να φτάσουν στο τερματισμό. Μερικοί από τους άτυχους ήταν οι τετρακίνητοι Παντελή-Κούγιας (Mitsubishi Lancer Evo X), αλλά και Αλυγιζάκης-Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer Evo IX) που εγκατέλειψαν λόγω μηχανικής βλάβης αμφότεροι, ενώ οι Τζέμος-Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) βρέθηκαν εκτός μετά από δύο κλαταρισμένα λάστιχα.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Σπανός-Γκοτόβος με Subaru Impreza. |
Πρωτιά στην F2 για τους Pazonen-Κοτρώνη με το Toyota Yaris, |