Την δεύτερη θέση κατέκτησε μια ιδιαίτερα ποιοτική συμμετοχή από τα Ιωάννινα, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitshubishi Evo X), οι οποίοι είχαν μια σταθερά υψηλή απόδοση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσαν οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης (Mitshubishi Evo IX), που παρά την άτυχη στιγμή που είχαν στην πρώτη ειδική με ένα τετ-α-κε ανακάμψανε αμέσως, πιέσανε αρκετά στο υπόλοιπο του αγώνα και εκμεταλλευόμενοι το μηχανικό πρόβλημα των Καμιτσάκη-Κολτσίδα (Mitshubishi Evo IX) στα μισά του αγώνα, κατάφεραν να κερδίσουν τρεις ειδικές και μια θέση στο βάθρο. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με το υπερόπλο του αγώνα Skoda Fabia S2000 να ξυπνάει όλες τις αισθήσεις των θεατών με το δικό του τρόπο. Την πέμπτη θέση κατέκτησε επάξια η ομάδα της Ελληνικής Αστυνομίας με τους Πλάγο-Ρέντη στα bucket του Honda Civic Type R να πηγαίνουν “αεροπορία” στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο και να κερδίζουν τόσο τις εντυπώσεις με τους χρόνους που πραγματοποίησαν όσο και την πρώτη θέση στην κατηγορία F2.
Ο τέταρτος γύρος του πανελλήνιου πρωταθλήματος Rally πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο βουνό των Κενταύρων με υψηλό ανταγωνισμό και έντονες μάχες, όπου κατάφεραν να επικρατήσουν οι Κρητικοί Αναπαλιωτάκης-Χαλκιαδάκης με το Seat Ibiza Kit Car EvoII.
Το καλοκαιρινό 35ο Rally Κένταυρος πήρε εκκίνηση το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου στη παραλία του Βόλου μέσα σε γιορτινό κλίμα, με τους κατοίκους της περιοχής να αγκαλιάζουν και να απολαμβάνουν το θεσμό. Η συνέχεια εξελίχθηκε στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές του Πηλίου το πρωί της Κυριακής, με σύμμαχο τον καιρό και πλήθος κόσμου να παίρνει θέση στα βουνά από νωρίς. Κάπως έτσι 33 πληρώματα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρονόμετρο, προσπαθώντας να ανταμείψουν με το καλύτερο τρόπο όλους τους λάτρεις του σπορ που προτίμησαν μια βόλτα στο βουνό και τη θέα των γρήγορων αγωνιστικών, από τη βόλτα σε μια παραλία του Πηλίου με την καυτή θέα που αυτή συνεπάγεται!
Στις hot εξελίξεις του 35ο Rally Κένταυρος τώρα, το Κρητικό πλήρωμα Αναπαλιωτάκης-Χαλκιαδάκης με ένα Seat Ibiza Kit Car EvoII, ξεκίνησε δυναμικά θέτοντας υποψηφιότητα για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης από το πρώτο σκέλος του αγώνα κιόλας, με κύριους αντιπάλους τους, τους Καμιτσάκη-Κολτσίδα (Mitshubishi Evo IX) και τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (Mitshubishi Evo X). Στο δεύτερο σκέλος έπειτα από μια έντονη μάχη μεταξύ των τριών, οι Κρητικοί εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του Seat Ibiza Kit Car και κερδίσανε δύο από τις τρεις ειδικές, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να εξαλείψουν την διαφορά που είχαν εις βάρος τους έτσι ώστε να φτάσουν εν τέλει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Το 35ο Rally Κένταυρος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικό και δύσκολο για τους αγωνιζόμενους, αφού κατάφερε να θέσει εκτός μάχης 14 πληρώματα. Μερικά από τα άτυχα πληρώματα που δεν ολοκλήρωσαν ήταν οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος Φιλιππίδης-Μαχαίρας (Mitshubishi Evo IX) με μια έξοδο να τους στερεί πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια, αλλά και οι αδερφοί Βελάνη (Mitshubishi Evo IX) που αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους.