37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Μάχη με τη λάσπη!

Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης, Skoda Fabia R5

Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης με Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις ειδικές διαδρομές του 37ου Ράλλυ Φθιώτιδος.

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει τελικά μία μόνο ειδική διαδρομή, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και τη “σπαζοκεφαλιά” της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών. Οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης με Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους. Κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του.

Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου, Skoda Fabia R5

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι πρωταθλητές Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου, επίσης με Skoda Fabia R5. Παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γιώργος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος, Mitsubishi Lancer EVO X

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας, Ford Fiesta R5

Στην έκτη θέση βρέθηκε το Βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq με Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte (Skoda Fabia R5), ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι “IAIN’-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Lancer EVO IX), να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

“BACKO”-Άρης Ιαβέρης, Ford Fiesta 1.6

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι “BACKO”-Άρης Ιαβέρης (Ford Fiesta 1.6), συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Πίσω τους και πάλι οι Καρανικόλας-Βασιλάκης (Ford Fiesta ST) με τους τοπικούς Τσάκαλος-Τσέλιος (Toyota Yaris) να συμπληρώνουν το βάθρο. Για την κατηγορία των 4×4, οι Μπερσής-Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.