Στο συναρπαστικό 41ο Ράλλυ Παλάδιο, νικητές αναδείχθηκαν οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), με τους Αναπολιοτάκη-Τσιούκα (Ford Fiesta R5) να πανηγυρίζουν την κατάκτηση του πρωταθλήματος ασφάλτου.
Με τον καιρό να παίζει τον δικό του ρόλο ως είθισται για ακόμη ένα Ράλλυ Παλάδιο, οι πρωταγωνιστές του αγώνα είχαν να πονοκεφαλιάζουν εκτός από τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές και για το αν η βροχή θα κάνει την εμφάνιση της. Τα 31 πληρώματα του αγώνα ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου ώστε να δώσουν την τελευταία φετινή αγωνιστική παράσταση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου & Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου στις 9 ειδικές διαδρομές που περιελάμβανε ο αγώνας.
Η βροχή τελικά δεν έκανε την εμφάνιση της, παρολαυτά υπήρχαν αρκετά σημεία στις ειδικές διαδρομές που έκρυβαν παγίδες ελέω και της υγρασίας της εποχής. Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η επίσκεψη του Υφυπουργού Αθλητισμού και Πολιτισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος στο δεύτερο loop των ειδικών διαδρομών εκτέλεσε χρέη πλοηγού με το Νο 0, μαζί με τον έμπειρο συνοδηγό “ΕΛ ΕΜ”.
Στο αγωνιστικό μέρος, νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), οι οποίοι κέρδισαν τον αγώνα για δεύτερη φορά, καθώς είχαν επικρατήσει και το 2019. Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά λίγο πριν την εκκίνηση της 7ης ειδικής διαδρομής. Μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα, οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), μάχονταν για την πρώτη θέση με τους Παναγιώτη Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι είχαν περάσει μπροστά στη γενική κατάταξη πετώντας κυριολεκτικά, πριν διεξαχθούν οι νυχτερινές διαδρομές.
Το πλήρωμα των Παναγιώτη Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη, προδόθηκε από το κιβώτιο του Mitsubishi Lancer EVO IX, λίγα χιλιόμετρα πριν φτάσει στην ΕΔ 7 “Μέγαρα-Άγιος Ιωάννης”. Μετά από αυτό το γεγονός οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), έπρεπε απλά να τερματίσουν χωρίς να πραγματοποιήσουν κάποιο λάθος στις τρεις νυχτερινές ειδικές διαδρομές για να κατακτήσουν την νίκη. Όπερ και εγένετο, οι νικητές του 2019, κατάφεραν να κερδίσουν το 41ο Seajets Ράλλυ Παλάδιο, ενώ ταυτόχρονα τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Ford Fiesta R5), οι οποίοι κατέκτησαν για ακόμη μία χρονιά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, φτάνωντας στα τέσσερα πρωταθλήματα στη μέχρι τώρα αγωνιστική καριέρα τους. Στην τρίτη θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης Κανδυλιώτης-Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer EVO VI), οι οποίοι κατέκτησαν και τον τίτλο του κυπέλλου ράλλυ ασφάλτου για το 2021.
Στην τέταρτη θέση πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση με ένα νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Νίκος Ιντζόγλου (Peugeot 208 Rally4), επικρατώντας ταυτόχρονα στην F2. Στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Κόρακας-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer EVO IX), κερδίζοντας ταυτόχρονα την κατηγορία Ν. Στα Ιστορικά οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου (Lancia Delta Integrale), κατέκτησε την πρώτη θέση μπροστα από τους Αλέξανδρο Γεροβασίλη-Κωνσταντίνο Βερικάκη (Fiat 131).