Το 45o Ράλλυ Θερμαϊκού δεν έπρεπε να γίνει

Με 12 μόλις συμμετοχές θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή το 45o Ραλλυ Θερμαϊκού και αναμένεται να είναι ο πιο γρήγορος -με τη λάθος έννοια- αγώνας που θα δούμε ποτέ. Διαβάστε την άποψη μου ως απλός θεατής…

Γρήγορος γιατί με μόλις δύο μη επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές και 12 πληρώματα να ρίχνονται στη μάχη, οι θεατές θα κάνουν πιο πολύ ώρα για να φτάσουν στο Χολομώντα παρά για να απολαύσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Αξίζει λοιπόν;

Για 12 αυτοκίνητα και τρία “μηδενικά” οι περισσότεροι -κι εγώ μαζί- θα το σκεφτούν δύο φορές πριν βάλουν τα ξυπνητήρια τους νωρίς το πρωί της Κυριακής. Η πρώτη ειδική διαδρομή “Χολομώντας” ξεκινάει στις 10:43 πμ που σημαίνει ότι θα πρέπει να λάβουμε θέση ως θεατές τουλάχιστον 1 ώρα πριν, ενώ μετά από 12 περάσματα… τέλος. The end. Δε θα προλάβουμε να τελειώσουμε ούτε τον καφέ.

Πληροφορίες από αγωνιζόμενους κάνουν λόγο ότι τα πληρώματα θα παίρνουν εκκίνηση ανά 3 λεπτά (μάλλον ο Α.Ο.Θ. θέλει να γεμίσει το ωράριο έτσι λόγω των μικρών συμμετοχών), γεγονός που στενεύει τα περιθώρια αν θέλουμε να παρακολουθήσουμε και τη 2η ειδική διαδρομή “Παλαιόχωρα-Αρναία”. Σε κάθε περίπτωση, είναι αποδεκτό ότι διανύουμε μια εποχή δύσκολη για όλους και κάθε προσπάθεια είναι σεβαστή. Αλλά με 12 συμμετοχές, προσωπικά δε βρίσκω λόγο να πάω να παρακολουθήσω το 45ο Ράλλυ Θερμαϊκού παρά το γεγονός ότι τρέχουν οι καλοί μου φίλοι Αλέξανδρος Δήμος-Θάνος Ντίτορας και Χρήστος Κίτσος-Βαγγέλης Παμπούκης. Ίσως θα ήταν καλύτερα ο αγώνας να μη γίνει. Αυτή είναι η άποψη μου ως θεατής που δεν έχει χάσει κανένα Ράλλυ Θερμαϊκού για τουλάχιστον 25 χρόνια, ίσως και περισσότερα.
Από πλευράς συμμετοχών, ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος αποτελείται από τους:
  • Παυλίδης Νίκος – Πετρόπουλος Νίκος (Citroen DS3 R3)
  • Μαυροδής Διονύσης – Σούστας Βασίλειος (Subaru Impreza)
  • Σωτηριάδης Νίκος – Καραγκoύνης Δημήτρης (Subaru Impreza)
  • Μπαξεβανάκης Παύλος –  Μπέμπης Γιώργος (Honda Civic Type R)
  • Κουμποτής Δημήτρης – Μαυροματίδης Σάββας (Peugeot 106 S16)
  • Αργυρίου Κώστας – Κυπαρισσάς Δημήτρης  (Peugeot 106 S16)
  • Δήμος Αλέξανδρος – Ντίτορας Αθανάσιος (Citroen Saxo VTS)
  • Θεοφανίδης Σίμος – Θεοφανίδης Χρήστος (Citroen Saxo VTS)
  • Κίτσος Χρήστος – Παμπούκης Βαγγέλης (Opel Astra GSi)
  • Μπακιρτζόπουλος Γιώργος – Θωμόπουλος Στέλιος (Peugeot 206)
  • Κούκας Σταύρος – Τούπας Δημήτρης (Peugeot 205)
  • Οροϊλίδης Σάββας – Ρούσσο Βίκτωρ (Citroen Saxo VTS)
Καλό αγώνα σε όλους λοιπόν και βεβαίως καλή επιτυχία στον διοργανωτή Α.Ο.Θ. σε αυτόν τον πρώτο αγώνα της νέας διοίκησης (που δε μετρά πάνω από 1 μήνα). Και με μια φιλική συμβουλή ως προς την επιλογή της αφίσας, ότι οι αγώνες στις πίστες του WTCC (και μάλιστα προ πενταετίας) δεν έχουν καμία σχέση με το Θερμαϊκού που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε όλα αυτά τα χρόνια.