52ο Ράλλυ ΔΕΘ: Γεμάτο δράση και ελπίδα!

Με νίκη των Αναπολιοτάκη/Τσιούκα με Ford Fiesta R5 ολοκληρώθηκε το 52ο Ράλλυ ΔΕΘ, ένα από τα καλύτερα των τελευταίων ετών! Σωκράτης Τσολακίδης και Νίκος Παυλίδης ολοκλήρωσαν το βάθρο, όλοι με αυτοκίνητα R5.

Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας, Ford Fiesta R5

Έτσι θα περάσει στην ιστορία το 52ο Ράλλυ ΔΕΘ. Με πλούσιο θέαμα, μάχες σε όλες τις κατηγορίες, μεγάλο αριθμό θεατών στις ειδικές διαδρομές και προβολή που αξίζει και αρμόζει σε έναν τόσο ιστορικό αγώνα. Το βράδυ του Σαββάτου 40 αυτοκίνητα τελικά, αφού πήραν εκκίνηση από την νότια πύλη της ΔΕΘ, γέμισαν την πλατεία Αριστοτέλους, όπου και διανυκτέρευσαν. Λίγο πριν τις 8 το πρωί της Κυριακής η δράση ξεκίνησε στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Μετά από 5 ειδικές διαδρομές οι Γιώργος Αναπολιοτάκης – Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5 είδαν πρώτοι της σημαία του τερματισμού επικρατώντας τελικά του Σωκράτη Τσολακίδη και Χάρη Δήμου με Skoda Fabia R5 Evo. Η μάχη κρίθηκε σε μία ατυχία του Τσολακίδη στη δεύτερη ειδική διαδρομή. Αν και ο Τσολακίδης συνέχισε, κερδίζοντας μάλιστα όλες τις υπόλοιπες διαδρομές του αγώνα, η διαφορά δεν καλύφθηκε αφήνοντας ανενόχλητους τους Κρητικούς στην κορυφή. Τρίτοι, χωρίς να απειληθούν από κανέναν, τερμάτισαν οι Νίκος Παυλίδης και Allan Haryman με ένα Skoda Fabia R5. Μάλιστα ο οδηγός έδειξε να προσαρμόζεται γρήγορα με το αυτοκίνητο, μιας και το ΔΕΘ ήταν ο πρώτος του αγώνας με ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Φήμες λένε ότι κέρδισε και την ανεπίσημη μάχη του υψηλότερου άλματος στο επίμαχο σημείο της Power Stage!

Σωκράτης Τσολακίδης – Χάρης Δήμος, Skoda Fabia R5 Evo

Στη μάχη της “φτερούγας” και της κατηγορίας C2 επικράτησαν τελικά οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, μετά μάχες με τους Λευτέρη Αλυγιζάκη και Μιχάλη Χατζηδάκη, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo δέκατης και ένατης γενιάς. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σωτήρης Ιερεμιάδης και Ηλίας Παναγιωτούνης, επίσης με Lancer Evo, οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν λίγο όπως δήλωσαν με το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Στην κατηγορία C3 απόλυτος κυρίαρχος ήταν το Kρητικό πλήρωμα των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη οι οποίοι με ένα Peugeot 306 και εκπληκτική οδήγηση κατέλαβαν την πρώτη θέση τόσο της C3 όσο και της F2. Στη δεύτερη θέση οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με ένα Citroen ZX οι οποίοι πραγματοποίησαν έναν εξαιρετικό αγώνα και δεν άφησαν τους Παύλο Μπαξεβανάκη και Γρηγόρη Κορίνθιο με Honda Civic να τους απειλήσουν περιορίζοντάς τους στην τρίτη θέση.

Ένα ακόμα Κρητικό πλήρωμα επικράτησε και στην κατηγορία C4. Οι Ανδρέας Περάκης και Κώστας Κουρουγκιαούρης οδηγώντας ένα Peugeot 206 XS άφησαν δεύτερους τους Γιώργο Δήμου και Αντώνη Αποστολάκη με ένα Volkswagen Polo, ενώ οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης με ένα Citroen Saxo VTS συμπλήρωσαν την τριάδα.

Νίκος Παυλίδης – Allan Haryman, Skoda Fabia R5

Στην κατηγορία C5 τερμάτισαν τελικά 2 πληρώματα με πρώτους τους Νίκο Τσακίρη και Νίκο Ιντζόγλου με ένα Citroen C2 R2 και δεύτερους τους Αλέξανδρο Δήμο και Θανάση Ντίτορα με ένα Citroen Saxo VTS. Στη κατηγορία C6 πρώτοι οι Μιχάλης Ανταλουδάκης και Νικόλαος Πλούμης επίσης από την Κρήτη, δεύτεροι οι Pazonen Απόστολος Κοτρώνης και τρίτοι οι Αντώνης Μπαξεβανάκης με τον αειθαλή Δημήτρη Μανωλοπουλο.

Το 52ο Ράλλυ ΔΕΘ περνά στην ιστορία ως ένα από τα καλύτερα των τελευταίων ετών. Το νέο Δ.Σ. του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης έδειξε τις ικανότητες του σε αυτή τη διοργάνωση και έστησε έναν αγώνα που ανεβάζει σημαντικά τον πήχη για τα επόμενα χρόνια! Ραντεβού και πάλι στο 53ο