7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ: Κρίνεται το πρωτάθλημα!

Με επίκεντρο την πόλη της Ιτέας θα διεξαχθεί το MyKteo Φθινοπωρινό Ράλλυ που θα κρίνει τον φετινό πρωταθλητή Ελλάδος. Το διήμερο 21 και 22 Σεπτεμβρίου, η τέταρτη και τελευταία στροφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος που προσμετράει παράλληλα και στο Πρωτάθλημα Ιστορικών, θα λάβει χώρα σε αγαπημένες ακροπολικές ειδικές διαδρομές και αναμένεται να προσελκύσει αρκετές και ποιοτικές συμμετοχές. Την οργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ).

Λίγη ιστορία…

Το 1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2013 στην περιοχή της Αμαρύνθου, όντας αγώνας του Κυπέλλου Ασφάλτου εκείνης της χρονιάς. Ταχύτεροι στις όμορφες ειδικές διαδρομές της Εύβοιας ήταν οι Γιάννης και Γιώργος Γύζης με Renault Clio Williams. Την επόμενη χρονιά, ο αγώνας προσμέτρησε και πάλι στο Κύπελλο Ασφάλτου, με τους Πατρινούς Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο να επικρατούν με το Mitsubishi Lancer Evo X. Η αναβάθμιση του ασφάλτινου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου επήλθε το 2015, με τον αγώνα να ρίχνει την αυλαία του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ εκείνης της χρονιάς. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας δεν δυσκολεύτηκαν να φύγουν νικητές από την Αμάρυνθο, οδηγώντας ταχύτατα το Mitsubishi Lancer Evo IX.

Το 2016, τελευταία χρονιά που ο αγώνας φιλοξενήθηκε στην παραλιακή πόλη της Εύβοιας, διεξήχθη ένα αρκετά ενδιαφέρον ράλλυ που έφερε τους Γιώργο Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου με το Seat Ibiza Kit Car Evo 2. Κέντρο του Φθινοπωρινού Ράλλυ το 2017 ήταν τα Αθίκια Κορινθίας, όπου φιλοξένησαν έναν αρκετά μαζεμένο χιλιομετρικά αγώνα που άρεσε στους αγωνιζόμενους. Εκεί, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος πέτυχαν με το Mitsubishi Lancer Evo X τη δεύτερή τους νίκη στον αγώνα, γεγονός που τους καθιστά πολυνίκεις.

Το 2018 ο αγώνας άλλαξε επιφάνεια και έδρα. Τον Σεπτέμβριο της περσινής χρονιάς, το Φθινοπωρινό Ράλλυ πραγματοποιήθηκε σε ειδικές διαδρομές της Φωκίδας, έχοντας ως κέντρο την Ιτέα και προσμετρούσε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ. Νικητές αναδείχθηκαν οι Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo VI που πανηγύρισαν παράλληλα τον τίτλο του πρωταθλητή! Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως τον αγώνα τίμησε με την παρουσία του ο Πρωταθλητής WRC Trophy του 2017, Ιορδάνης Σερδερίδης που τερμάτισε δεύτερος!

Το πρόγραμμα

Τη φετινή χρονιά ο αγώνας παρουσιάζει ορισμένες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2018. Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου από τις 16.00 έως τις 18.00 στις εγκαταστάσεις του MyKteo που βρίσκεται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας. Το βράδυ της ίδιας ημέρας (20.30) στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας θα λάβει χώρα η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου από τις γύρω περιοχές και όχι μόνο. Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή «Αγία Ευθυμία» στις 10.05 και εν συνεχεία θα κατευθυνθεί στις «Καρούτες» (ώρα έναρξης 10.30). Μετά από το ενδιάμεσο σέρβις, τα πληρώματα θα διέλθουν για δεύτερη φορά από την Αγία Ευθυμία και τις Καρούτες, με την πέμπτη και τελευταία ειδική διαδρομή, αυτή της Άμφισσας (Power Stage), να πραγματοποιείται μία φορά και να κλείνει το αγωνιστικό μενού. Μετά από 5 συνολικά ειδικές διαδρομές και 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.30.

Οι δηλώσεις συμμετοχής που γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΣΔΔΑ της ΟΜΑΕ, θα ανοίξουν τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου.