7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ: Κυρίαρχοι οι Παπαδημητρίου-Harryman

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman, Skoda Fabia R5

Με τον καλύτερο τρόπο έπεσε η αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στην Ιτέα! Το 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που εκτυλίχθηκε σε αγαπημένα «ακροπολικά μονοπάτια» ήταν ένας αγώνας-γιορτή, επιβεβαιώνοντας μάλιστα, τον αρχικό χαρακτηρισμό του ως μικρό Ακρόπολις! Κι αυτό γιατί οι αγωνιζόμενοι εμφανίστηκαν ενθουσιασμένοι από τις ειδικές διαδρομές που γέμισαν από κόσμο, την υψηλού επιπέδου οργάνωση, την ποσότητα των συμμετοχών, καθώς και την ποιότητά τους. Αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά ελληνικός, μη διεθνής αγώνας συγκέντρωσε πέντε κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Οι ελληνικοί αγώνες φαίνεται πως αναβαθμίζονται και μακάρι να υπάρξει ανάλογη συνέχεια στο εγγύς μέλλον.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman δεν είχαν αντίπαλο στις διαδρομές της Φωκίδας. Οδηγώντας συνετά το Skoda Fabia R5 και χωρίς να φτάσουν στα όριά τους κέρδισαν και τις πέντε διαδρομές. Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, ο αγώνας ανέδειξε τον φετινό πρωταθλητή Ελλάδος. Ο Γιώργος Κεχαγιάς, εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος και έχοντας κερδίσει δύο από τα τέσσερα ράλλυ της χρονιάς, κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο. Στον αγώνα συμμετείχε με τον Μάριο Τσαούσογλου στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta R5 και ολοκλήρωσε δεύτερος, χωρίς να επιδιώξει να απειλήσει τους πρωτοπόρους.

Ιωάννης και Βαγγέλης Ακράτος, Peugeot 208 T16

Στην πρώτη τους εμφάνιση με το Peugeot 208 T16, οι Ιωάννης και Βαγγέλης Ακράτος τα κατάφεραν περίφημα, παρά το κλατάρισμα στην τελευταία ειδική διαδρομή. Τερμάτισαν στην τρίτη θέση, αποτέλεσμα σίγουρα ικανοποιητικό για το πλήρωμα. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Jourdan Serderidis-Fred Miclotte που με το Skoda Fabia R5 ταλαιπωρήθηκαν αρκετά στις ειδικές διαδρομές. Οδηγώντας ένα σαφώς προηγούμενης τεχνολογίας αυτοκίνητο, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης γνώριζαν εξ’ αρχής πως το έργο τους θα ήταν δύσκολο στον αγώνα. Το δίδυμο κινήθηκε στο γνωστό γρήγορο ρυθμό του και τερμάτισε στην πέμπτη θέση.

Στις υπόλοιπες κατηγορίες

Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψαν την κατηγορία F2 οι Ιωάννης Αναγνωστάκος-Κώστας Κακαλής. Ο «τοπικός ήρωας» οδήγησε στο όριο το Peugeot 208 R2, βελτίωνε τις επιδόσεις του από ειδική σε ειδική και δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει την κατηγορία, αφήνοντας πίσω του ισχυρότερες τετρακίνητες κατασκευές. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Δημήτρης Φαρακλιώτης (Toyota Yaris) που επικράτησαν στη C6, εμπρός από τους φετινούς κυπελλούχους της C6, Αντώνη Αγγελόπουλο-Χρήστο Δίπλα με ίδιο αυτοκίνητο.

Κώστας Αποστόλου, Lancia Delta Integrale 16V

Στον αγώνα συμμετείχαν και δύο προσωπικότητες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στους ελληνικούς αγώνες, ο Κωνσταντίνος Αποστόλου και ο Τάσος Γεμενής. Ο Αποστόλου, πρωταθλητής Ελλάδος το 1993, αποφάσισε να επανέλθει στο μπάκετ της Lancia Delta Integrale 16V με την οποία κατέκτησε τον τίτλο 26 χρόνια πριν και να κρεμάσει τα γάντια του στο συγκεκριμένο αγώνα. Δυστυχώς εγκατέλειψε νωρίς από σπασμένη ανάρτηση. Αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας και για τον Τάσο Γεμενή που συμμετείχε με συνοδηγό τον Γιάννη Κέπετζη. Τι κι αν πριν λίγο καιρό συμπλήρωσε τα 78, ο Λαμιώτης οδηγός κατάφερε να τερματίσει στον απαιτητικό αυτό αγώνα, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την πλούσια αγωνιστική του καριέρα.

Στα ιστορικά

Νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000 MKI), κερδίζοντας τη μία από τις πέντε ειδικές διαδρομές. Στις υπόλοιπες τέσσερις, ταχύτεροι ήταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 1800 MKII). Το δίδυμο, ωστόσο ένα λάθος στη δεύτερη ειδική τους έριξε στην τελευταία θέση της κατηγορίας. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera RS), με τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Επαμεινώνδα Καρανικόλα (Volkswagen Golf GTi 1.6) να συμπληρώνουν το βάθρο.