8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου με πολύ θέαμα και γκάζι

Με νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη-Θανάση Τσιούκα και το ανανεωμένο Seat Ibiza Kit Car στα χέρια τους, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία -και πολλά άλματα- το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου.
Στην περιοχή της Λαμίας χτυπούσε ο αγωνιστικός παλμός το διήμερο 25-26 Μαρτίου για τον 2ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπου 54 πληρώματα δώσανε το παρόν. Πέρα από τον υψηλό συναγωνισμό, που υπήρχε σε όλες τις κατηγορίες του 8ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, οι θεατές που κατέκλυσαν την ειδική του Μπράλου-Σκαμνός και το θέαμα που τους πρόσφεραν οι αγωνιζόμενοι στα δύο περάσματα,  συμπλήρωσαν το καρέ ώστε το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά από μια έντονη μάχη στην πρώτη τετράδα, επικράτησαν οι Αναπολιωτάκης- Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car), αφού κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα και να διορθώσουν ένα λάθος του πρώτου σκέλους. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Τζαμπάζης-Πολυζώης με το υπερσύχρονο όπλο Skoda Fabia R5, διατηρώντας μια σταθερά υψηλή επίδοση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα χωρίς περιττά λάθη. Στο βάθρο των νικητών ανέβηκαν επίσης οι “Nikon”-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), αφήνοντας στην τέταρτη θέση της κατάταξης τον τοπικό πρώην πρωταθλητή Πάνο Χατζητσοπάνη με τον Νίκο Πετρόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII), έπειτα από το κλατάρισμα που προέκυψε στην αρχή του δεύτερου σκέλους και τους στέρησε αρκετά δευτερόλεπτα, παρά τον ταχύτερο χρόνο που είχαν πραγματοποιήσει στο πρώτο σκέλος. Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Ιερεμιάδης-Σαΐνης (Mitsubishi Lancer EVO ΙX), με την εξάδα να συμπληρώνουν οι Ισμαήλος-Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VIII).
Οι ποιοτικές συμμετοχές δεν έλειψαν και από τα προσθιοκίνητα του 8ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, όπου στο πρώτο σκαλί του βάθρου της F2 ανέβηκαν οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Peugeot 106 S16), οι οποίοι επικράτησαν ταυτόχρονα και στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία C5. Στη 2η θέση της F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ζακχαίος-Μιχελής (Honda Civic Type-R) με το άκουσμα του αγωνιστικού κατά τη διάρκεια της ειδικής να αποτελεί πόλο έλξης για τους θεατές. Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι Μαργαρώνης- Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS), οι οποίοι ήταν και δεύτεροι στην C5.
Το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου είχε την τιμητική του, αφού στον αγώνα έλαβαν μέρος και Ιστορικά Αυτοκίνητα που πρόσφεραν έναν διαφορετικό τόνο στο γεγονός μέσα από τη ξεχωριστή ομορφιά και χρεία που διέκρινε την εποχή τους. Νικητές της κατηγορίας αναδείχθηκαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, ενώ στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Παραδείσης-Ποιμενίδης (Ford Escort RS MKII). Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Δημήτρης Βαζάκας (Ford Sierra Cosworth).