Η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 θύμισε σε όλους γιατί αυτός ο αγώνας είναι ξεχωριστός!

Μετά την εορταστική πρεμιέρα στο Ζάππειο και τη λάμψη της EKO Athens Super Special Stage, οι πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ προσγειώθηκαν απότομα στη σκληρή πραγματικότητα των ελληνικών ειδικών. Η δεύτερη ημέρα του αγώνα εξελίχθηκε σε έναν αυθεντικό ακροπολικό μαραθώνιο. Μια δοκιμασία ανθρώπων και μηχανών, που θύμισε εποχές του παρελθόντος και απέδειξε πως στο Ακρόπολις τίποτα δεν χαρίζεται.

Οι πρωτοπόροι και οι παγίδες της ημέρας

Με αφετηρία το Λουτράκι και τερματισμό στη Λαμία, η ημέρα απαιτούσε από τα πληρώματα κάτι παραπάνω από ταχύτητα. Στρατηγική, σωστή διαχείριση ελαστικών και εμπειρία αποδείχθηκαν καθοριστικά, καθώς οι σκληρές ειδικές δεν άφησαν περιθώρια για λάθη. Ο Ott Tanak βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, παρά τις επιφυλάξεις του για τη συμπεριφορά του Hyundai i20 N Rally1 στις τεχνικές ειδικές. Το απόγευμα βελτιώθηκε αισθητά και έκλεισε την ημέρα πρώτος, με διαφορά μόλις 3,5 δευτερόλεπτα από τον teammate του, Adrien Fourmaux. Ο Γάλλος οδηγός εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης και κατάφερε να ξεπεράσει τον πολυπρωταθλητή Sebastien Ogier.

Ο Οgier ήταν για άλλη μια φορά εντυπωσιακός. Με το Toyota GR Yaris Rally1 πέτυχε εξαιρετικούς χρόνους και διατηρεί ακέραιες τις ελπίδες του για νίκη, μόλις 17 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak. Ο Elfyn Evans, ανοίγοντας τον δρόμο, επηρεάστηκε εμφανώς από τις συνθήκες και περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, ενώ την πεντάδα συμπλήρωσε ο Gregoire Munster της M-Sport Ford, που ακολούθησε σταθερή τακτική και απέφυγε τις παγίδες.

Σημαντικές ατυχίες για την Toyota Gazoo Racing, καθώς τόσο ο Takamoto Katsuta όσο και ο Kalle Rovanpera υπέστησαν κλαταρίσματα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Ωστόσο, η ατυχία της ημέρας ανήκει στον Thierry Neuville, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε με δύο κλαταρίσματα στο Hyundai i20 N Rally1.

Ανατροπές και σκληρός ανταγωνισμός στις υπόλοιπες κατηγορίες

Η κατηγορία WRC2 ακολούθησε τον ίδιο σκληρό ρυθμό. Ο Oliver Solberg με το Toyota GR Yaris Rally2 κατάφερε να συνδυάσει γρήγορο ρυθμό και σταθερότητα και προηγείται. Οι Kajetan Kajetanowicz και Gus Greensmith τον ακολουθούν κατά πόδας, με μόλις τρία δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν. Στο Junior WRC, ο Ali Turkkan ξεκίνησε δυναμικά, κερδίζοντας τις πρώτες τέσσερις ειδικές, όμως ο Σουηδός Mille Johansson αντεπιτέθηκε στις δύο τελευταίες και η μεταξύ τους μάχη αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Από ελληνικής πλευράς, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1 συνεχίζει σταθερά επικεφαλής, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το πλήρωμα Πλάγος-Κουζιώνης στην πρώτη του εμφάνιση με Skoda Fabia Rally2 evo, ενώ την τριάδα κλείνουν οι Καρανικόλας–Κακαβάς με Ford Fiesta Rally2. Δυστυχώς, το πλήρωμα Αμούτζας–Παναγιωτούνης τέθηκε εκτός μετά από έξοδο που προκάλεσε σοβαρές ζημιές στο Skoda Fabia Rally2.

Η συνέχεια προμηνύεται ακόμη πιο σκληρή

Η σημερινή ημέρα (Σάββατο) του Ράλλυ Ακρόπολις φέρνει στο προσκήνιο θρυλικές ειδικές του παρελθόντος, όπως η Παύλιανη, οι Καρούτες και το Οινοχώρι. Διαδρομές που κουβαλούν μνήμες αλλά και… παγίδες, σε έναν αγώνα όπου κανείς δεν μπορεί να νιώσει ασφαλής μέχρι να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού.

Το Ακρόπολις για άλλη μια φορά επιβεβαιώνει τη φήμη του. Εδώ, δεν κερδίζει μόνο ο ταχύτερος, αλλά αυτός που μπορεί να επιβιώσει. Και το 2025, η πρόκληση παραμένει αυθεντικά ελληνική!