Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έγραψε τον επίλογό του το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, έναν αγώνα που φέτος επέστρεψε στο καλοκαίρι και ταυτόχρονα στις αυθεντικές του δυσκολίες. Σε αυτό το απαιτητικό τερέν, ο Ott Tanak και η Hyundai κατάφεραν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, κατακτώντας την πρώτη φετινή τους νίκη στο WRC και αφήνοντας έντονο αγωνιστικό αποτύπωμα στα ελληνικά βουνά.
Η τελευταία ημέρα του ελληνικού γύρου του WRC περιλάμβανε τέσσερις ειδικές διαδρομές, με αποκορύφωμα την παρθενική εμφάνιση της ειδικής «Σμόκοβο» στη Θεσσαλία και τον ιστορικό «Ταρζάν», που λειτούργησε και ως Power Stage. Υπό υψηλές θερμοκρασίες και σκληρό οδόστρωμα, οδηγοί και μηχανές υπερέβαλαν εαυτούς, με τη στρατηγική, τη συνέπεια και φυσικά την ταχύτητα να αποτελούν τα συστατικά της επιτυχίας.
Αυτά ακριβώς τα στοιχεία συνδύασε με μαεστρία ο Ott Tanak. Ο Εσθονός ήταν άψογος από το Σάββατο, όταν ανέλαβε τα ηνία του αγώνα, και δεν τα άφησε ποτέ από τα χέρια του. Κέρδισε επτά συνολικά ειδικές διαδρομές, δύο από τις οποίες την τελευταία ημέρα, και απέσπασε τους μέγιστους βαθμούς από τη γενική κατάταξη και τη Super Sunday. Έτσι, χάρισε στη Hyundai τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της στο «Ράλλυ των Θεών» και στον εαυτό του την παρθενική του επικράτηση στον ελληνικό αγώνα.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο πολυπρωταθλητής Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1. Ο έμπειρος Γάλλος επέλεξε τη στρατηγική του ελέγχου, διατήρησε τη δεύτερη θέση και περιορίστηκε στο να κυνηγήσει τη διάκριση μόνο στην Power Stage, όπου και κατέκτησε τον ταχύτερο χρόνο. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Adrien Fourmaux, με τη Hyundai να πανηγυρίζει διπλή παρουσία στα τρία πρώτα σκαλιά, παρότι ο Γάλλος απειλήθηκε προς στιγμήν από τον Elfyn Evans. Ο Βρετανός της Toyota περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, ωστόσο παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών.
Από την άλλη πλευρά, η ατυχία δεν εγκατέλειψε τον Thierry Neuville. Τα τρία κλαταρίσματα των προηγούμενων ημερών στέρησαν από τον Πρωταθλητή τη δυνατότητα διάκρισης, ενώ σήμερα, πρόβλημα στον κινητήρα του Hyundai i20 N τον υποχρέωσε να αρκεστεί στην πέμπτη θέση. Στην έκτη θέση γενικής και νικητής του WRC2 ήταν ο Oliver Solberg, που ξεχώρισε με το Toyota GR Yaris Rally2. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Greensmith, Rossel, Rossell, Munster και Rossel, σε έναν αγώνα που και οι μικρότερες κατηγορίες έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Στο ελληνικό μέτωπο, οι Πλάγος – Κουζιώνης ήταν εκείνοι που ξεχώρισαν, κερδίζοντας την άτυπη μάχη των ελληνικών πληρωμάτων με το Skoda Fabia RS Rally2. Ακολούθησαν οι Χαλκιάς – Κομνός (Renault Clio Rally3) και Καρανικόλας – Κακαβάς (Ford Fiesta), σε έναν αγώνα επιβίωσης για όλους.
Μετά από τέσσερις ημέρες γεμάτες σκόνη, σκληρές ειδικές και ακραίες συνθήκες, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 άφησε πίσω του δυνατές συγκινήσεις, αποδεικνύοντας γιατί παραμένει ένας από τους πιο σκληρούς και γοητευτικούς αγώνες του WRC. Ο κόσμος που γέμισε τις ειδικές διαδρομές, αλλά και η τελετή λήξης στη Λαμία, όπου η συναυλία του Σάκη Ρουβά έβαλε μουσική… τελεία στο αγωνιστικό τετραήμερο, ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή διοργάνωση. Το «Ράλλυ των Θεών» απέδειξε ξανά ότι το παρελθόν του είναι ένδοξο, αλλά το παρόν του δεν έχει τίποτα να ζηλέψει.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα εδώ.