Η Ανάβαση Διονύσου 2017 αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, αναβιώνοντας έναν ιστορικό αγώνα. Ο απόλυτος χρόνος της ημέρας στη διαδρομή των 5,5 χιλιομέτρων σημειώθηκε από τον Μάριο Ηλιόπουλο με το εκπληκτικό Ford Fiesta WRC, που είχε δείξει από χθες στις χρονομετρημένες δοκιμές τις διαθέσεις του. Ο αγαπητός σε όλους οδηγός επικράτησε τόσο στην Κατηγορία Formula Saloon όσο και στην Formula Saloon Turbo.
Στην Κατηγορία Formula Saloon το νικητή ακολούθησε ο Νίκος Γκίκας (VW Golf 4) που επικράτησε και στη Formula Saloon Turbo 2, ενώ στην τρίτη θέση της Formula Saloon τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) με την εντυπωσιακή “Ιταλίδα”, που μαζί με το Ford Fiesta WRC του Μάριου Ηλιόπουλου έκλεψαν τις καρδιές της πλειοψηφίας των θεατών.
Νικητής στην ομάδα Ν αναδείχτηκε ο Πάνος Κύρκος. |
Όλες οι Ομάδες και Κλάσεις, παρουσίασαν ξεχωριστό ενδιαφέρον. Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX) έφτασε στη νίκη χάρη στο εξαιρετικό του πρώτο πέρασμα, ενώ στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer EVO IX). Η μάχη της ημέρας δόθηκε στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R) μετά από μεγάλη μάχη με τον Στέλιο Πελοπίδα Κωνσταντίνου με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην Ομάδα Α ταχύτερος ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) που είχε τον έλεγχο σε όλο τον αγώνα. Δεύτερος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EVO VIII), ενώ τρίτος ήταν ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo) που κέρδισε την Ομάδα Α έως 2 λίτρα. Όσον αφορά στην Ομάδα Ε, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) κατέκτησε τη νίκη.
Άνετος κυρίαρχος στην Ομάδα Α ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC. |
Στην Ανάβαση Διονύσου συμμετείχαν και 25 ιστορικά αυτοκίνητα σε δική τους κατηγορία, προκαλώντας θαυμασμό στους νεότερους και νοσταλγία στους παλαιότερους φίλους των αγώνων. Ταχύτερος επί διημέρου ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600). Αξίζει να σημειώσουμε πως στην ανάβαση αθλοθετήθηκαν και 3 Κύπελλα με ιδιαίτερη σημασία. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α.) προκήρυξαν Κύπελλο για τον ταχύτερο οδηγό της Α.Λ.Α. στην ανάβαση, που ήταν τελικά ο Ανδρέας Ντόφης, με σκοπό να τιμηθεί η μνήμη της Καίτης Κυρίτση, ενός ανθρώπου που έφυγε πρόσφατα από κοντά μας, έχοντας όμως προσφέρει πολλά στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Επιπλέον, τιμήθηκε η Μαρία Νικολοπούλου (BMW 2002) ως η μοναδική γυναίκα που συμμετείχε στην ανάβαση, καθώς και ο παλαιότερος οδηγός που έλαβε μέρος στο αγωνιστικό ραντεβού, ο βετεράνος Γιώργος Μάγγελ (Suzuki Swift).
Άρωμα άλλης εποχής χάρισαν τα ιστορικά. Νικητής αναδείχτηκε ο Γιώργος Κατσαρός. |
Νικητές Κλάσεων
Ν2: Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16)
Ν3: Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R)
Ν4: Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Α5: Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris)
Α6: Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS)
Α7: Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi)
Α8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)
Ε10: Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX)
Ε11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort ΜΚ ΙΙ)
Ε12: Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500)
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)
FST2: Νίκος Γκίκας (VW Golf 4)
FSA: Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)
Ιστορικά
Κατηγορία C: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600)
Κατηγορία D: Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000)
Κατηγορία Ε: Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος (Mazda 323 GTX)