Ο Α.Ο.Θ. μας εξηγεί τα μελλοντικά του πλάνα

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης έχει νέο Δ.Σ., νέο όραμα και νέες ιδέες. Για αυτό λοιπόν μας μάζεψε όλους χθες σε μια διαφορετική εκδήλωση, να ξανα-συστηθούμε μέσα από μια εποικοδομητική κουβέντα. Ευτυχώς η ημέρα περιελάμβανε και λίγο στρίμωγμα… στα δεξιά μπάκετ δύο αγωνιστικών για ένα σφηνάκι αδρεναλίνης εντός της πίστας “Drive Park” στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης.
Ο Αλέξανδρος Δήμος πρόσφερε σε όλους μια γρήγορη βόλτα με το Starlet που κερδίζει στα Time Attack.
Νέος -αλλά γνωστός από τα παλαιά-  πρόεδρος του Α.Ο.Θ. είναι ο Σταύρος Μαράτος, ο οποίος μαζί με το επίσης νέο Δ.Σ. του ομίλου παρουσίασαν τις θέσεις τους για τα αγωνιστικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης. Έθεσαν προς συζήτηση τις ιδέες και τις προτάσεις τους για την καλύτερη προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την προσέλκυση χορηγών, αλλά και την επέκταση των δραστηριοτήτων του Α.Ο.Θ. και σε άλλους τομείς. Ο κ. Μαράτος παρουσίασε και το τριετές πρόγραμμα εξυγίανσης των οικονομικών του ομίλου, ενώ ανακοίνωσε την μετακόμιση των γραφείων του Α.Ο.Θ. στους χώρους της Helexpo.
Το νέο Δ.Σ. του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης.


Η συζήτηση περιελάμβανε και τη θέση του ομίλου για το “φτωχό” 45ο Ράλλυ Θερμαϊκού και γιατί έπρεπε να στηριχθεί ο θεσμός του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Γιατί έπρεπε να σεβαστεί τον θεσμό, τους αθλητές του ομίλου που δήλωσαν συμμετοχή, την τοπική κοινωνία που αποδέχθηκε την διεξαγωγή του αγώνα στον τόπο της, τους λιγοστούς αλλά ιδιαίτερα σημαντικούς χορηγούς που εμπιστεύτηκαν την προβολή τους στον όμιλο και τέλος τα δεκάδες μέλη-εθελοντές που εβδομάδες πριν εργάστηκαν για να “στηθεί” ο αγώνας. Ταυτόχρονα ο νέος πρόεδρος μας διαβεβαίωσε πως το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα γίνει ως είθισται το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, στις 17-18 Σεπτεμβρίου και πως ο όμιλος δεν θα αθετήσει τις υποχρεώσεις που ανέλαβε για το 2016.
Ταυτόχρονα αναφέρθηκε πως θα γίνει μια σοβαρή προσπάθεια διοργάνωσης πιο οικονομικών αγώνων, όπως για παράδειγμα οι αγώνες Autocross, που δεν είναι τίποτα άλλο από αθλοπαιδιές σε χωμάτινη επιφάνεια, στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει ο καθένας με το αυτοκίνητό του.
Ο επίλογος δόθηκε βεβαίως με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέσα από μια πραγματική εμπειρία δύο αγωνιστικών αυτοκινήτων. Το Renault Clio R3 της Vatsos Raly Team και το Toyota Starlet, ένα εκ των δύο αγωνιστικών της Dimos Racing Team, που οδήγησαν σε γρήγορους ρυθμούς οι αγωνιζόμενοι Νίκος Βάτσος και Αλέξανδρος Δήμος αντίστοιχα.
Ο Νίκος Βάτσος με το Renault Clio R3 σε ρόλο “ξεναγού” στο Drive Park.