Geneva 2015: Audi R8 LMS

Λίγο μετά το ολοκαίνουριο R8 η Audi κάνει την έκπληξη και αποκαλύπτει την αγωνιστική έκδοση που θα τρέξει στην κατηγορία FIA GT3 το 2016. Το νέο Audi R8 LMS είναι ελαφρύτερο και ασφαλέστερο από ποτέ, ενώ ενσωματώνει ακόμη υψηλότερη τεχνολογία και τεχνογνωσία, αλλά και βελτιωμένη αεροδυναμική.

Το νέο αγωνιστικό έρχεται να συνεχίσει μια τεράστια επιτυχία που συνοδεύει το όνομα R8 LMS και ήδη μετρά 26 νίκες στην κατηγορία GT3 από το 2009 έως το 2014, 23 ακόμη τίτλους σε άλλες κατηγορίες και βεβαίως 7 νίκες σε 24-ωρους αγώνες αντοχής. Ανάμεσα στα βασικότερα χαρακτηριστικά του νέου αγωνιστικού Audi περιλαμβάνονται τα νέα στοιχεία ασφάλειας που ακολουθούν τους κανονισμούς της FIA για το 2016. Χάρη σε μια τροποποιημένη δομή του εμπρός μέρους αλλά και ένα νέο τμήμα από CFRP (carbon fiber reinforced plastic) πίσω, είναι η πρώτη φορά που ένα αγωνιστικό της κλάσης GT3 καλύπτει τις προδιαγραφές μιας ισχυρότερης κατηγορίας όπως αυτή των ελαφρύτερων Le Mans prototypes (LMP) και του Audi R18 e-tron quattro. Ταυτόχρονα, το νέο R8 LMS είναι και ελαφρύτερο, με το συνολικό του βάρος να έχει μειωθεί από τα 1.250 στα 1.225 kg, διαφορά μικρή φαινομενικά αλλά αξιοσέβαστη για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αυτό έχει επιτευχθεί μεταξύ άλλων και από τη χρήση μιας έξυπνης πρόσμιξης αλουμινίου στο Audi Space Frame (ASF) και την εκτεταμένη χρήση CFRP υλικού. Το σασί με το ατσαλένιο roll cage ζυγίζουν πλέον 252 kg και είναι κατά 39% πιο άκαμπτο από πριν! Όσο για τον κινητήρα, ο V10 των 5,2lt και ισχύος 585 ίππων χρησιμοποιεί μέρη του συμβατικού κινητήρα, ενώ κατασκευάζεται και στην ίδια γραμμή παραγωγής με αυτόν.
Η πρώτη εμφάνιση του νέου Audi R8 LMS θα γίνει το Μάιο στον 24-ωρο αγώνα του Nürburgring και στη συνέχεια στον αντίστοιχο του Spa, στα τέλη Ιουλίου. Η quattro GmbH που εξελίσσει και κατασκευάζει τα αγωνιστικά θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες μετά τη διπλή αγωνιστική πρεμιέρα του αυτοκινήτου, δηλαδή από το καλοκαίρι και μετά με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για το τέλος του 2015.