![]() |
Το νέο αγωνιστικό της Citroen, προδιαγραφών WRC 2017. |
Είναι γεγονός ότι το 2017 θα φέρει αλλαγές στο κορυφαίο πρωτάθλημα ράλλυ, αφού τα αυτοκίνητα από την επόμενη χρονιά θα είναι πιο γρήγορα, πιο ελαφριά και πιο “τρελά” σχεδιαστικά. Η εικόνα και ο ήχος των αγωνιστικών θα αλλάξει, ενώ θα είναι φαρδύτερα, με πιο μεγάλες αεροτομές, με εμπρός splitter και πίσω διαχύτες! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πολλοί συγκρίνουν τη νέα αυτή γενιά αγωνιστικών με τα ιερά τέρατα του Group B, πίσω στη θεότρελη δεκαετία των 80s.
Οι κινητήρες 1.6lt direct injection turbo θα έχουν μεγαλύτερη εισαγωγή στα 36mm και τα νέα αγωνιστικά θα αποδίδουν περί τους 380 ίππους, ενώ θα είναι κατά 25kg ελαφρύτερα και με νέα τετρακίνηση. Σε αυτή τη λογική λοιπόν η Citroën πήρε το νέο της αγωνιστικό -σε πρωτότυπη μορφή- και πήγε για τις πρώτες δοκιμές σε γαλλικά χώματα, αρχικά με τον δοκιμαστή Alexandre Bengué και μόλις προ ημερών με τον Kris Meeke πίσω από το τιμόνι.
Η Citroën Racing μπορεί να κάλυψε με ένα ειδικό καμουφλάζ το νέο της αγωνιστικό, αλλά και πάλι μπορούμε να πάρουμε μια πρώτη εικόνα για το μέγεθος των αεροδυναμικών αλλαγών και την πιο μεγάλη πίσω φτερούγα.
Kris Meeke: Είναι πάντα συναρπαστικό το να οδηγείς ένα νέο αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Αυτή τη φορά όμως είναι διαφορετικά, καθώς ζούμε την αρχή μιας νέας εποχής τόσο για τη Citroën Racing όσο και για ολόκληρο το WRC. Και αυτό είναι που κάνει τη στιγμή αυτή τόσο ειδική.
![]() |
Το καμουφλαρισμένο Citroen WRCar φανερώνει κάποιες από τις εντυπωσιακές του γραμμές. |