Ασταμάτητος ο Dumas κερδίζει και στο Pikes Peak

Μπορεί πριν μια εβδομάδα να κέρδισε στις 24 Ώρες του Le Mans με την Porsche 919 Hybrid, ωστόσο αυτό δε σταμάτησε τον Γάλλο Romain Dumas από το να κατακτήσει άλλο ένα θρυλικό αγωνιστικό event: την ανάβαση Pikes Peak στο πανύψηλο Κολοράντο των ΗΠΑ.

Ασταμάτητος ο Romain Dumas, κέρδισε και στο Pikes Peak International Hill Climb.

Πριν προλάβει να χαρεί τους πανηγυρισμούς με την ομάδα της Porsche στο Le Mans, ο Dumas πέταξε πάνω από τον Ατλαντικό για ένα σφιχτό αγωνιστικό πρόγραμμα ενόψει του Pikes Peak International Hill Climb. Τον γνωστό και ως “αγώνα προς τα σύννεφα” που τα τελευταία χρόνια γίνεται σε εξολοκλήρου ασφάλτινη διαδρομή κάνοντας μας να αναπολούμε τα εντυπωσιακά και επικίνδυνα χωμάτινα περάσματα του παρελθόντος.

Μετά από τέσσερις ημέρες δοκιμών, ο ακούραστος Γάλλος οδήγησε και κέρδισε στο Pikes Peak με ένα Norma M20 RD στην κατηγορία Unlimited, γράφοντας χρόνο  8:51.445. Μιλάμε δηλαδή για τον καλύτερο δεύτερο χρόνο που έγραψε κανείς στην ανάβαση, πίσω πάντα από το παγκόσμιο ρεκόρ που θεμελίωσε το 2013 ο Sebastien Loeb με το Peugeot 208 T16. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη του Dumas στον συγκεκριμένο αγώνα (μετά το 2014), μια νίκη που δε μπόρεσε να απειλήσει σε καμία περίπτωση ο τοπικός Rhys Millen.

Ο περσινός νικητής, Rhys Millen, έγραψε τον δεύτερο χρόνο γενικής κερδίζοντας και την κλάση των ηλεκτρικών.

Ο Millen αν και δεύτερος, όχι μόνο πέτυχε το στόχο του να γράψει χρόνο κάτω από τα 9 λεπτά (πέτυχε 8:57.118), αλλά σημείωσε τον 3ο καλύτερο χρόνο ever και χρόνο ρεκόρ για την κατηγορία Electric-Modified. Το αυτοκίνητο του Αμερικανού ήταν το αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο Drive eO PP03 ισχύος 1.368 ίππων, με το οποίο είχε κερδίσει το Pikes Peak το 2015.

Το στόχο της πέτυχε και η Honda, η οποία πήγε στο Κολοράντο με τρία NSX, δύο αυτοκίνητα δρόμου με μόνο τις απαραίτητες επεμβάσεις ασφαλείας (καθίσματα, roll-cage, πυρόσβεση κ.λ.π) και ένα πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό. Το ένα από αυτά λοιπόν, έκανε την ταχύτερη ανάβαση στην κατηγορία Time Attack 2 (TA2) με τον Nick Robinson στο τιμόνι και μάλιστα με χρόνο 10:28.820, 11 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον δεύτερο της ίδιας κατηγορίας. Το αγωνιστικό EV concept NSX ήρθε δεύτερο στην κατηγορία των ηλεκτρικών, με χρόνο 9:06.015 ο οποίος το κατέταξε και στην τρίτη θέση ολόκληρου του αγώνα.

Δύο νίκες σε τρεις κατηγορίες πέτυχε η Honda με τα NSX.

Φωτογραφίες: Drew Phillips