Η Ferrari 488 Challenge τουρμπίζει τα αγωνιστικά μας όνειρα

Το νέο αγωνιστικό cavalino αποκαλύφθηκε στη Daytona και δεν είναι άλλο από τη νέα Ferrari 488 Challenge, την πρώτη ever turbo Ferrari Challenge με τον βραβευμένο V8 των 3,9lt ισχύος 670 ίππων. Το νέο αγωνιστικό φέρει σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με την 458 Challenge EVO και σε επίπεδο επιδόσεων καταφέρνει και γυρίζει περί το 1 δευτερόλεπτο ταχύτερα στην πίστα του Fiorano, γράφοντας νέο ρεκόρ στο 1’15.5”.

Αυτή είναι η πρώτη Ferrari Challenge με κινητήρα turbo.

Εκτός από τις βελτιώσεις στον turbo V8 κινητήρα της 488 GTB παραγωγής, η έκδοση Challenge έχει κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο και νέα χαρτογράφηση. Χάρη στο σύστημα F1 DCT του κιβωτίου ταχυτήτων, η νέα αγωνιστική Ferrari μπορεί να φτάσει από στάση στους κόφτες της 4ης σχέσης σε μόλις 6 δευτερόλεπτα!

Για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο Challenge βλέπουμε και το πατενταρισμένο Side Slip Control (SSC) της Ferrari, ένα software που συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και το E-Diff3, για να προσφέρει βελτιωμένο στρίψιμο και επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών. Για να μπορέσουν οι οδηγοί της 488 Challenge να στήσουν το αυτοκίνητο πάνω στο ξεχωριστό τους οδηγικό στυλ, έχουν υιοθετηθεί δύο manettino που ελέγχουν ανεξάρτητα το σύστημα πρόσφυσης, το ηλεκτρονικό διαφορικό και την κατανομή της πέδησης.

Τέλος, στο σχεδιαστικό κομμάτι η Ferrari 488 Challenge διαθέτει προσεγμένη αεροδυναμική έως και την παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ μια άγρια ματιά χαρίζουν τα “κλειστά” εμπρός φώτα.

Τα σχεδόν κλειστά εμπρός φώτα προσδίδουν άγρια εμφάνιση.

Η Ferrari 488 Challenge έχει βελτιωμένη αεροδυναμική σε σύγκριση με την 458 Challenge EVO.

Πολεμικό το εσωτερικό της 488 Challenge.