Μετά τα πρώτα σκίτσα ήρθε η ώρα για την αποκάλυψη του πραγματικού αγωνιστικού Opel Astra που θα διατεθεί σε πελάτες-ομάδες που θα συμμετάσχουν στο διεθνές πρωτάθλημα τουρισμού (Touring Car Racing).
Το νέο Astra TCR παρουσιάστηκε στο σιρκουί Jules Tacheny στο Mettet του Βελγίου και είναι ένα αγωνιστικό βασισμένο στο ολοκαίνουριο 5θυρο Opel Astra. Συνδυάζει την τελευταία λέξη της αγωνιστικής τεχνολογίας και θα μπορεί να λάβει μέρος τόσο σε αγώνες μικρής διάρκειας όσο και σε αγώνες αντοχής όπως ο 24ωρος του Nürburgring.
Χρησιμοποιώντας έναν 2-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ισχύος 330 hp και ροπής 420 Nm, το Astra TCR ζυγίζει 1200kg. Η κίνηση μεταφέρεται εμπρός μέσω σειριακού, 6-τάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι. Τη σύνδεση κινητήρα-κιβωτίου αναλαμβάνει ένας συμπλέκτης με δύο δίσκους από συσσωματωμένο μέταλλο. Ένα αυτοματοποιημένο διπλό σύστημα αποσύμπλεξης εξασφαλίζει τη σταθερότητα στα κατεβάσματα σχέσεων. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο επιβραδύνει με δισκόφρενα 378 mm και 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και δισκόφρενα 265 mm και 2-πίστονες δαγκάνες πίσω. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την κατανομή πέδησης από το cockpit.
Ρυθμιζόμενη είναι και η αεροδυναμική απόδοση με ένα εμπρός splitter και μια πίσω αεροτομή, που για λόγους κόστους είναι στάνταρ εξαρτήματα και ίδια σε όλα τα οχήματα του TCR. Το Astra TCR ήδη εφοδιάζεται με χαρακτηριστικά που η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) θα επιβάλλει ως υποχρεωτικά από τη σεζόν του 2017, όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας των 100 λίτρων.