39ο Ράλλυ Παλάδιο: Nικητές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης

Χρήστος Αυγερόπουλος - Ευστράτιος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16)

Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let’s Rally». Το Παλάδιο αποτέλεσε την τελευταία συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου και του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος, και έκλεισε το θεσμό Ράλι για τη φετινή αγωνιστική χρονιά.

Στο ξεκίνημα, οι Παναγιώτης Καμπύλης – Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) έδειξαν τις προθέσεις τους κυριαρχόντας στο πρώτο loop, κερδίζοντας και τις 3 Ειδικές Διαδρομές (Άγιος Ιωάννης 1, Σχοίνος 1, Όσιος Πατάπιος 1). Οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος έφτασαν στο μεσημβρινό Service με την ελπίδα να βελτιώσουν λίγο το στήσιμο του Mitsubishi Lancer EvoX, ενώ με τον εντυπωσιακό τους ρυθμό στα πρώτα περάσματα από τις Ειδικές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης είχαν ήδη ανέβει στην τρίτη θέση. Όλα ήταν έτοιμα για μια εντυπωσιακή μάχη στο δεύτερο σκέλος – μάχη την οποία έκανε πιο ενδιαφέρουσα η προοπτική της νύχτας, στα δεύτερα περάσματα.

Διατηρώντας τη σεβαστή τους διαφορά στην κορυφή, οι Καμπύλης-Τσαούσογλου φαινομενικά δεν είχαν λόγο να πιέσουν. Παρόλα αυτά, στην πρώτη Ειδική του νυχτερινού σκέλους σημείωσαν ξανά τον πρώτο χρόνο, και στην επόμενη ήταν δεύτεροι, πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο. Καθώς απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από τον Όσιο Πατάτιο, όλα έδειχναν ότι ο Καμπύλης όδευε προς τη δεύτερη νίκη του, μετά το Ράλλυ Ηπειρωτικό. Όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι, καθώς το 39ο Ράλλυ Παλάδιο επεφύλασσε μια μεγάλη ανατροπή. Σ΄ αυτή την εκπληκτική Ειδική, τα δύο πρώτα πληρώματα του αγώνα, Καμπύλης-Τσαούσογλου και Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, είχαν έξοδο – και μάλιστα σχεδόν στο ίδιο σημείο, με λίγα μέτρα διαφορά. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα μέτρα, έμελλε να έρθουν τα πάνω-κάτω στη γενική κατάταξη.

Γιάννης Μπίστας – Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Για τους Αυγερόπουλο – Γιαβάση ήταν ένα ανέλπιστο δώρο, που ωστόσο επιβράβευσε την εξαιρετική τους απόδοση, καθώς στο βάθρο της γενικής τους ακολούθησαν οι Γιάννης Μπίστας – Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer EvoIX) και τρίτοι οι Παναγιώτης Κώστας – Κωνσταντίνος Μπακόπουλος (Citroen Saxo VTS). Στην 4η θέση ο Γιώργος Βασιλάκης με το συνοδηγό του Νίκο Μουζάκης -με ένα αυτοκίνητο «κόσμημα» των Ελληνικών αγώνων, το Ford Fiesta R5- κινήθηκαν με ρυθμούς εκμάθησης στο ασφάλτινο τερέν. Την 5η θέση κατέλαβαν οι Νικόλαος Κομνός και Αποστόλης Βεργοζήσης (Citroen Saxo VTS), μόλις στο δεύτερο Ράλλυ τους, δείχνοντας μεγάλη συνέπεια στους χρόνους των περασμάτων τους. Την 6η θέση συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C) δείχνοντας την εμπειρία τους στο συγκεκριμένο αγώνα.

Οι τρεις πρώτοι της γενικής ήταν και οι πρώτοι, βεβαίως, της κατηγορίας F2. Οι Αυγερόπουλος – Γιαβάσης, σημειώνοντας χρόνους που ήταν πολύ κοντά σε αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών, οι Κώστας – Μπακόπουλος ανεβάζοντας τον ρυθμό τους σταδιακά στον αγώνα και επιτυγχάνοντας με το παραπάνω τον αρχικό τους στόχο (που ήταν ο τερματισμός και μια καλή εμφάνιση) και οι Κομνός – Βεργοζήσης που δείχνοντας στοιχεία ωριμότητας και ταχύτητας με σχετικά μικρή εμπειρία στα Ράλλυ.

Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth)

Εκτός από το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου και το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, το 39o Ράλλυ Παλάδιο Let’s Rally αποτέλεσε τον επίλογο και των αγώνων Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων – που όμως δεν θα προσμετρήσει στον αντίστοιχο θεσμό, καθώς μετά από απόφαση της ΕΠΑ δεν θα απονεμηθούν οι τίτλοι το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης και Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth) κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα. Πίσω τους στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Γιώργος Μουρτζούκος – Νικόλαος Καραδημήτρης (BMW 2002 TI), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3.0).

Γιώργος Μουρτζούκος – Νικόλαος Καραδημήτρης (BMW 2002 TI)

Τις -αρκετές- εγκαταλείψεις του 39ου Ράλλυ Παλάδιο «Let’s Rally» άνοιξαν τέσσερις στην πρώτη Ειδική του αγώνα: η έξοδος των Κούλη-Μυλωνάκου (Peugeot 106 S16), καθώς και των Νακάκη-Λαμπράκη (Citroen Saxo VTS) και Δέκη Π.-Δέκη Α. (Peugeot 106 S16) και το μηχανικό πρόβλημα των Σπάλα-Κούλη (Peugeot 205 Rallye). Στην επόμενη κιόλας ΕΔ τους ακολούθησαν εκτός αγώνα οι ΚαλαΪτζιάν-Καλογηράτου (Ford Puma Kit Car) με μηχανικό πρόβλημα, οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza STI WRX), Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S16) και Σκανδάλης-Κασιμιώτης (Peugeot 106 S16). Μπαίνοντας στην Ειδική Διαδρομή Όσιος Πατάπιος 1 όλα ανατράπηκαν στην γενική κατάταξη ύστερα από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη με πρόβλημα στο μοτέρ του Peugeot 306 S16 BASE.

Όμως οι ατυχίες δεν έμελλε να τελειώσουν εκεί. Στο δεύτερο νυχτερινό σκέλος, στην 4 Ε.Δ. εγκατέλειψε -επίσης από μηχανικό πρόβλημα- ο Γιάννης Πλάγος και ο Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type R), πριν φυσικά έρθουν οι έξοδοι των δύο πρωτοπόρων του αγώνα, Καμπύλη και Καρπάνου, στην τελευταία Ειδική. Η τελευταία εγκατάλειψη ήταν των Μυλωνά-Καλοπήτα (Toyota Corolla KE 30 1.6).