Κυριαρχία Nueville στη Σαρδηνία. Ο Βέλγος επέστρεψε!

Γυρίζει ο τροχός για τη Hyundai και ειδικά για τον Βέλγο Thierry Neuville, ο οποίος δείχνει να ξαναβρίσκει τον εαυτό του κερδίζοντας στο χωμάτινο ράλλυ Σαρδηνίας. Ο Neuville μάλιστα είναι ο 5ος διαφορετικός νικητής στους μέχρι στιγμής 5 φετινούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, γεγονός που εκτοξεύει το ενδιαφέρον για το θεσμό.
Πετούσε ο Thierry Nueville στο ράλλυ της Σαρδηνίας! Άξιος νικητής.
Ο Neuville κέρδισε τις 9 από τις 19 συνολικά ειδικές διαδρομές του 4ήμερου αγώνα, ενώ πέρασε στην κορυφή της κατάταξης από την Παρασκευή το απόγευμα. Μοναδικός του αντίπαλος στην ουσία ήταν ο Jari-Matti Latvala με το Volkswagen Polo R, ο οποίος τον έφτασε στα 3 δευτερόλεπτα διαφορά το Σάββατο, αλλά για να τον “χάσει” μια και καλή στο τελευταίο σκέλος του ράλλυ Σαρδηνίας.
Ο Latvala κατάφερε να περάσει από νωρίς στην κορυφή της κατάταξης -πριν αναλάβει ο οδηγός της Hyundai- καθώς για τρεις φορές φλέρταρε με την 1η θέση σε μια συνεχή εναλλαγή τόσο με τον Neuville όσο και τον Sébastien Ogier. Δυστυχώς το κιβώτιο ταχυτήτων στο Polo R δημιούργησε “θεματάκια” στην επίδοση του Latvala, με την είσοδο του στην τελευταία ημέρα να βλέπει τη διαφορά του από την κορυφή να είναι στα 20 δευτερόλεπτα και να αυξάνεται.
Πάλεψε για τη νίκη ο Jari-Matti Latvala και ουσιαστικά ήταν ο μόνος που απείλησε τον Nueville.
Ο Ogier από την άλλη, τερμάτισε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, πήρε τους βαθμούς που χρειαζόταν και αύξησε τη διαφορά του στη μάχη για τον τίτλο των οδηγών. Καθώς είχε την ατυχία να “ανοίγει” το δρόμο για τους υπόλοιπους, έχασε αρκετό χρόνο στα απάτητα κομμάτια σκουπίζοντας κυριολεκτικά τις πέτρες από την αγωνιστική γραμμή. Ακόμη κι έτσι, κατάφερε να κρατηθεί εμπρός από τον Dani Sordo, ο οποίος έφερε άλλο ένα καλό αποτέλεσμα για τη Hyundai και το νέο i20, το οποίο δείχνει ως το μοναδικό αυτοκίνητο που μπορεί να συναγωνιστεί τα Volkswagen. Ο Sordo με τον τερματισμό του αυτό στην Ιταλία, ανέβηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Οι Ott Tänak και Eric Camilli συμπλήρωσαν την πρώτη 6άδα με τα δύο τους Ford Fiesta RS.
Παρά τα προβλήματα στην ανάρτηση του αυτοκινήτου, ο Henning Solberg τερμάτισε 7ος, εμπρός από τον νικητή της κλάσης WRC 2 Teemu Suninen, αλλά και τους Jan Kopecky και Karl Kruuda. Άτυχος ήταν ο Mads Østberg, ο οποίος δεν κατάφερε να ξεκινήσει την τελευταία ημέρα του αγώνα μετά από προβλήματα στον κινητήρα σε συνέχεια ενός σπασμένου διαφορικού.
Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος WRC παραμένει κοντά μας, αφού διεξάγεται στπυς γρήγορους ασφάλτινους δρόμους της Πολωνίας, στις 30 Ιουνίου – 3 Ιουλίου.
Ο Ogier σιγούρεψε την 3η θέση και μαζί τους πολύτιμους βαθμούς της…