4 εποχών το 7ο Rally Sprint Μπράλου

Νίκη για τους Κύρκο-Πολυζώη στο Rally Sprint Μπράλου. 

Με 53 αγωνιστικά να μάχονται ενάντια στις αλλαγές των καιρικών συνθηκών πραγματοποιήθηκε το 7ο Rally Sprint Μπράλου με νικητές τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII.

Στην πασίγνωστη ειδική διαδρομή του Μπράλου καταφθάσανε 53 πληρώματα έτοιμα να ριχτούν στη μάχη με το χρονόμετρο και την διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο. Σε αυτή την προσπάθεια στάθηκε απέναντι τους ο καιρός καταφέρνοντας να ανεβάσει το βαθμό δυσκολίας και τα επίπεδα πρόσφυσης να είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα λόγω βροχής. Κάθε πέρασμα στην ειδική διαδρομή των 11,67 km ήταν και μια πρόκληση για τους αγωνιζόμενους που έπρεπε να κάνουν τη σωστή επιλογή ελαστικών προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις εναλλαγές του καιρού.
Ο συνδυασμός γρήγορης οδήγησης, ακριβής καθοδήγησης και σωστής επιλογής ελαστικών ανέδειξαν ως νικητές του 7ου Autovision Rally Sprint Μπράλου τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO VIII. Μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι δημιουργώντας μια διαφορά ασφαλείας στο πρώτο σκέλος που απαιτούσε σωστή διαχείριση στα υπόλοιπα 2 περάσματα της ειδικής, όπως και έγινε! Στη δεύτερη θέση ακολούθησε το εντυπωσιακό Skoda Fabia S2000 έχοντας στο αριστερό bucket τον Τάκη Καμπύλη και στο δεξί τον Θεσσαλονικιό Γιάννη Μπεσλίδη, οι οποίοι διατήρησαν έναν σταθερό ρυθμό μέχρι τον τερματισμό κερδίζοντας τις εντυπώσεις των θεατών. Μία ανάσα πίσω τους βρέθηκαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας με Mitsubishi Lancer EVO IX, που κοίταξαν στα μάτια τους δυο πρωτοπόρους σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο στο στεγνό τρίτο πέρασμα, το οποίο ήταν αρκετό για να αφήσει εκτός βάθρου τους τοπικούς Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα με Mitsubishi Lancer EVO IX. Στην 5η θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Βαγγέλης Ακράτος-Γιάννης Ακράτος με Mitsubishi Lancer EVO IX στην επανεμφάνισή τους μετά από καιρό σε ασφάλτινο αγώνα, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας-Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO IX.
Καμπύλης-Μπεσλίδης με Skoda Fabia S2000.
Η επικράτηση στην πολυπόθητη κατηγορία F2 ήταν θέμα καιρού, με τους Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλονιάτης με Citroen Saxo, να βγαίνουν νικητές όταν ξεκαθάρισε το τοπίο στον τερματισμό του αγώνα. Οι Βασίλης Καραθανάσης-Θανάσης Καραθανάσης με Opel Astra, αν και ήταν μπροστά στο 1ο και 3ο πέρασμα, εν τέλει στερήθηκαν τη νίκη με μία λάθος επιλογή ελαστικών στο βροχερό δεύτερο πέρασμα όπου και χάσανε πολύτιμο χρόνο. Την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι ταχύτατοι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής με Toyota Yaris.
Από το 7ο Rally Sprint Μπράλου δεν έλειψαν τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συγκεντρώσαν 11 συμμετοχές με τους βαθμούς του αγώνα να προσμετρούν στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Την πρώτη θέση κατέλαβαν παρά την ποινή 5 δευτερολέπτων για άκυρη εκκίνηση οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR, αφήνοντας μια θέση πίσω τους, τους Γιώργο Μουρτζούκο-Νίκο Καραδημήτρη με BMW 2002 ti. Την τρίτη θέση των Ιστορικών διαμόρφωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης με Ford Escort RS 2000.

Καμιτσάκης-Κολτσίδας με Mitsubishi Lancer Evo IX.
Οι Καρέλλης-Μαχαίρας με Mitsubishi Lancer Evo IX.
Οι Μαργαρώνης-Αφαλονιάτης με Citroen Saxo πήραν την κλάση F2.
Ταχύτατοι οι Πλατώνης-Λιλλής με Toyota Yaris.
Νικητές στα ιστορικά οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την υπέροχη Porsche 911 RSR.