Ανάβαση Ριτσώνας 2017: Πρεμιέρα με εκπλήξεις

Πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είχαμε στις 8-9 Απριλίου με την διεξαγωγή της δημοφιλής Ανάβασης Ριτσώνας. Ένας αγώνας που χαρακτηρίστηκε από τους 120 οδηγούς που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, χαρίζοντας όμορφες μάχες στους χιλιάδες φίλους του αθλήματος που εκμεταλλεύτηκαν τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και κατέκλυσαν το βουνό, παρά τις όποιες διακοπές κατά τη διάρκεια αγώνα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι της Ανάβασης Ριτσώνας 2017, οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες ήταν έντονες, με τις διαφορές στις περισσότερες των περιπτώσεων να κρίνονται στις λεπτομέρειες και στα δέκατα του δευτερολέπτου. Ταχύτερος όλων και νικητής της ομάδας Formula Saloon αναδείχθηκε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που κατάφερε να κάνει την ανατροπή και εν τέλει να “κλέψει” τη νίκη από τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αφήνοντας τον στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ένα σκαλί πιο κάτω, στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο περσινός πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος που παρόλα αυτά κέρδισε τις εντυπώσεις, μετά την έκπληξη του να συμμετάσχει στον αγώνα με το μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα Audi R8 Le Mans.
Την καλύτερη επίδοση στην Ομάδα Ν πέτυχε ο Γιάννης Ποτουρίδης που ήταν ο ταχύτερος της κατηγορίας και στα δύο ανεβάσματα, ενώ ο Γιάννης Φωτεινέλης με το Honda Civic Type R τερμάτισε δεύτερος και παράλληλα πρώτος στην Ν έως 2 Λίτρα, με το βάθρο της Ν να συμπληρώνει ο Νίκος Κόμνος (Peugeot 106 S16).
Νικητής στην ομάδα Α ήταν ο Σάκης Λιώρης με Ford Escort WRC.
Στην Ομάδα Α, ο πρωταθλητής 2016 Σάκης Λιώρης (Ford Escort WRC) επικράτησε για μόλις 0,22 δευτ. του Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ο οποίος έκανε δυναμικό comeback στις αναβάσεις. Μια μάχη στην οποία δεν μπόρεσε να εμπλακεί ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, εξασφαλίζοντας παρ όλα ταύτα την τρίτη θέση της κατηγορίας.
Με το δεξί μπήκε στο φετινό πρωτάθλημα ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500), επικρατώντας του συναγωνισμού στη Ριτσώνα στην Ομάδα Ε. Πίσω του βρέθηκε ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) που κατάφερε να επιβληθεί του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3) που πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο ανέβασμα.
Ο Γιώργος Κατσαρός με Escort RS1600 κέρδισε στα ιστορικά.
Τέλος, στα ιστορικά ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους και κατέκτησε την πρώτη θέση. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS2000) και τον ακολούθησε ο Λάμπρος Αγγελάκης με ίδιο αυτοκίνητο.