Το ηλεκτρικό CUPRA e-Racer για πρώτη φορά σε πίστα

Οι αγώνες αλλάζουν μαζί με την ίδια την αυτοκίνηση. Και αυτό επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά, αφού το ηλεκτρικό αγωνιστικό της CUPRA ολοκλήρωσε τις πρώτες του δοκιμές στην πίστα.

CUPRA e-Racer

Η CUPRA έφερε το e-Racer για πρώτη φορά σε πίστα αγώνων στο Zagreb της Κροατίας προκειμένου να δοκιμάσει την ενσωμάτωση της ηλεκτρικής μπαταρίας με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του οχήματος. Κάθε ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχε προηγουμένως δοκιμαστεί ξεχωριστά. Όλα τα εξαρτήματα ενσωματώθηκαν για πρώτη φορά και η λειτουργία τους δοκιμάστηκε στη πίστα αγώνων στο Zagreb με πολύ αισιόδοξα αποτελέσματα για την ομάδα CUPRA.

Θυμίζουμε ότι η CUPRA έγινε ξεχωριστή μάρκα από τη SEAT. Περισσότερα εδώ.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι συνθήκες θερμοκρασίας της πίστας επιβεβαίωσαν ότι το CUPRA e-Racer είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ανταγωνισμού. Οι αρχικές δοκιμές έδωσαν πολύ θετικά συμπεράσματα.

CUPRA e-Racer

Ένα επαναφορτιζόμενο αγωνιστικό

Η μπαταρία σε αυτό το πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Με αυτά τα στοιχεία η αυτονομία του e-Racer καθίσταται απόλυτα συμβατή για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου θεσμού E-TCR (Electric Touring Car Races).

Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν από αυτές τις δοκιμές θα χρησιμοποιηθούν για την αναπροσαρμογή της ρύθμισης των συστημάτων ώστε το επόμενο βήμα να επικεντρωθεί στην απόδοση του οχήματος.

Δείτε ακόμη:

CUPRA e-Racer, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο