Το #8 Audi R18 e-tron quattro πήρε τη νίκη στον επεισοδιακό αγώνα. |
Κανένα αυτοκίνητο στην κορυφαία κλάση LMP1-H δεν έβγαλε τον αγώνα αντοχής χωρίς προβλήματα! Το #8 Audi R18 e-tron quattro των Oliver Jarvis, Lucas di Grassi και Loic Duval, ήταν αυτό με τις πιο μικρές ζημιές, κερδίζοντας με διαφορά 2 γύρων την “κουτσή” Porsche 919 Hybrid των Dumas/Jani/Lieb. Στην τριάδα βρέθηκε για πρώτη φορά ένα μη εργοστασιακό LMP1, το μη υβριδικό #13 Rebellion των Imperatori/Kraihamer/Tuscher στο καλύτερο αποτέλεσμα της Rebellion Racing.
Αυτός ήταν ίσως ο πιο προβληματικός αγώνας αντοχής για όλους, ο οποίος παρεμπιπτόντως αποτελεί ένα καλό shakedown για τις ομάδες πριν τον μεγάλο 24ωρο αγώνα του Le Mans. Και μόλις ένα αυτοκίνητο με πλήρως λειτουργικό υβριδικό σύστημα κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη τριάδα. Η #2 Porsche 919 είχε βλάβη στο υβριδικό της σύστημα από την αρχή του αγώνα, αλλά ήρθε δεύτερη παρόλα αυτά. Με σχεδόν τη μισή ισχύ, ωστόσο κατάφερε να παραμείνει στον αγώνα και να δει την καρό σημαία. Σοβαρά προβλήματα αντιμετώπισε και η #1 Porsche, η οποία άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και το #7 Audi.
Ακολουθεί ένα σύντομο video με τα όσα συνέβησαν στον αγώνα: