Η Porsche ανακοινώνει την Cayenne Coupe, ένα νέο τύπο αμαξώματος για το πολυτελές SUV με πιο δυναμική σχεδίαση και νέες τεχνικές λεπτομέρειες. Ξεχωρίζει το εντελώς νέο πίσω μέρος με έντονη κλίση, οι πιο επιθετικές σχεδιαστικά γραμμές μαζί με ένα προσαρμοζόμενο πίσω σπόιλερ και η στάνταρ πανοραμική γυάλινη οροφή.
Με χαμηλότερη γραμμή οροφής
Ο επανασχεδιασμός της Cayenne Coupe προσδίδει μια πιο αθλητική σιλουέτα. Όπως συμβαίνει ήδη και σε άλλα μοντέλα της αγοράς (βλ. Audi Q8 και BMW X6), υπάρχει χαμηλότερη γραμμή οροφής και ένα πλάγιας κλίσης πίσω μέρος σε σχέση με την πιο κάθετη απλή Cayenne. Έτσι, η Coupe έχει μια πιο δυναμική, πιο… coupe και σπορ όψη από πίσω. Το σχεδιαστικό εφέ υποστηρίζεται από ένα νέο σπόιλερ οροφής. Αλλαγές υπάρχουν όμως και εμπρός, αφού οι κολόνες είναι πιο “ρηχές” από την Cayenne. Οι πίσω πόρτες έχουν σχεδιαστεί από την αρχή, όπως και τα φτερά γύρω από τους πίσω ώμους του αυτοκινήτου. Η θέση για την πινακίδα κυκλοφορίας είναι πλέον ενσωματωμένη στον πίσω προφυλακτήρα δίνοντας την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο “κάθεται” χαμηλότερα στο δρόμο.
Η τωρινή Cayenne Turbo ήταν το πρώτο SUV με προσαρμοζόμενο σπόιλερ οροφής, κάτι που η νέα Cayenne Coupe υιοθετεί στη σχεδίαση της. Όλες οι εκδόσεις της Coupe έχουν και σπόιλερ οροφής αλλά και ένα νέο προσαρμοζόμενο πίσω σπόιλερ ως μέρος του Porsche Active Aerodynamics (PAA). Το σπόιλερ αυτό εκτείνεται κατά περίπου 13,5 εκατοστά σε ταχύτητες άνω των 90 km/h, προσφέροντας πρόσθετο downforce στον πίσω άξονα.
Ακόμη, μια μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, ενώ για όσους ζητούν κάτι διαφορετικό διατίθεται και οροφή από carbon fiber προαιρετικά.
Πλουσιότερος εξοπλισμός στην Cayenne Coupe
Βασισμένη στην ήδη πλούσια Cayenne, η έκδοση Coupe έχει μια σειρά από αναβαθμίσεις στον στάνταρ εξοπλισμό. Έτσι υπάρχουν το Porsche Active Suspension Management (PASM), το Sport Chrono Package και ζάντες 20 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις. Νέα στην Cayenne Coupe είναι και τα 8 κατευθύνσεων σπορ καθίσματα εμπρός, επίσης στάνταρ εξοπλισμός. Τα νέα καθίσματα είναι παρόμοια με τα 18 κατευθύνσεων σπορ καθίσματα της Cayenne Turbo. Πίσω, η Coupe έρχεται με ανεξάρτητα καθίσματα και ένα υποβραχιόνιο ανάμεσα τους ως στάνταρ, ενώ εφόσον κάποιος το επιθυμεί μπορούν να τοποθετηθούν τα τυπικά πίσω καθίσματα της Cayenne, χωρίς πρόσθετο κόστος. Οι πίσω επιβάτες στην Coupe κάθονται χαμηλότερα κατά 3 εκ. σε σύγκριση με την κανονική Cayenne, προκειμένου να υπάρξει ο ίδιος άνετος χώρος για τα κεφάλια τους, παρά τη χαμηλότερη γραμμή οροφής.
Με κινητήρες 340 έως 550 ίππων στο λανσάρισμα
Δύο εκδόσεις υψηλών επιδόσεων διατίθενται στην Cayenne Coupe από το λανσάρισμα. Η πρώτη κινείται από τον ίδιο 3-λιτρο V6 turbo της στάνταρ Cayenne, με απόδοση 340 ps και 450 Nm ροπής. Η δεύτερη και κορυφαία έκδοση Cayenne Turbo Coupe χρησιμοποιεί έναν 4-λιτρο V8 Twin-Turbo με ισχύ 550 ps και 770 Nm ροπής, προσφέροντας τελική ταχύτητα 286 km/h και επιτάχυνση στα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.