Μπορεί το επίσημο λανσάρισμα του να είναι προγραμματισμένο για τις 18 Νοεμβρίου, ωστόσο οι πρώτες ζουμερές λεπτομέρειες του νέου MINI βγαίνουν στη επιφάνεια δίνοντας μας μια πρώτη γεύση για το τι να περιμένουμε.
Η τρίτη γενιά του MINI θα διατίθεται με έναν νέο 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, 1,5 lt και απόδοσης 134 ίππων. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν έναν νέο 2,0 lt turbo και θα αποδίδουν 189 ίππους, ενώ σταδιακά η γκάμα θα εμπλουτισθεί και με άλλους κινητήρες συμπεριλαμβανομένου κι ενός ακόμη ισχυρότερο για τις εκδόσεις Cooper S και JCW. Σε πετρέλαιο θα διατίθεται από το λανσάρισμα ένας 1.500άρης με 114 ίππους, ο οποίος σε σύγκριση με τον σημερινό 1,6 lt θα είναι κατά 7% πιο οικονομικός.
Πέρα από τους κινητήρες, το νέο MINI θα εφοδιάζεται με ενεργό εμπρός καπό, το οποίο σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό (μεταξύ 19-55 km/h) θα ανασηκώνεται για να μειώσει πιθανούς τραυματισμούς. Από πλευράς διαστάσεων αμαξώματος, αυτές θα είναι ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, ενώ το βάρος θα είναι μειωμένο χάρη στη χρήση νέων υλικών. Το σύστημα διεύθυνσης θα έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ τα φρένα θα είναι ελαφρύτερα και πιο αποτελεσματικά. Θα υπάρχουν ακόμη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και δυο επιλογές που θα διαχωρίζουν τη λειτουργία τους σε “άνετη” και “σπορ”. Τέλος, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας, το νέο MINI θα έχει ακόμη πιο σπορ και διασκεδαστική οδική συμπεριφορά μαζί με αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένη άνεση.
Διαβάστε ακόμη:
Μερική αποκάλυψη για το νέο ΜΙΝΙ
Οδηγούμε το 2011 MINI Cooper S
Volkswagen Golf R
Lotus Elise S Club Racer